تا چند سال آینده به قطب صنعت نمایشگاهی تبدیل می‌شود رئیس اتاق بازرگانی اصفهان از شانزدهمین نمایشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی، آزمایشگاهی و دندانپزشکی اصفهان بازدید کرد. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط‌عمومی اتاق بازرگانی اصفهان، امیر کشانی، رئیس اتاق در حاشیه این بازدید عنوان کرد: امروز بازدیدی از نمایشگاه تجهیزات پزشکی […]

تا چند سال آینده به قطب صنعت نمایشگاهی تبدیل می‌شود

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان از شانزدهمین نمایشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی، آزمایشگاهی و دندانپزشکی اصفهان بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط‌عمومی اتاق بازرگانی اصفهان، امیر کشانی، رئیس اتاق در حاشیه این بازدید عنوان کرد: امروز بازدیدی از نمایشگاه تجهیزات پزشکی داشتیم، نمایشگاه بسیار خوبی بود و فرصت مناسبی برای شرکت‌ها و تولیدکنندگان اصفهان و همچنین سراسر کشور فراهم شد که بتوانند محصولات خود را در معرض دید و نمایش بگذارند.

وی ادامه داد: ارائه این حجم از محصولات خوب و با کیفیت ایرانی نقطه قوت این نمایشگاه بود، ولی باید سعی و تلاش بیشتری داشت تا بتوان این شرکت‌ها و تولیدکنندگان را به بازارهای بین‌المللی مرتبط کرد. شرکت نمایشگاه‌ها و بخش بین‌الملل آن باید به این موضوع نیز نگاه ویژه داشته باشند تا زحمات جوانان ایرانی برای تولید محصولات خوب و با کیفیت در بازارهای جهانی نیز دیده شود و از سراسر دنیا در نمایشگاه اصفهان حاضر شوند، این نمایشگاه در فضای خوب و با بهترین شرایط برگزار شد و باید به این موضوع توجه داشت.

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان اضافه کرد: زیرساخت‌های نمایشگاه مناسب است، نمایشگاه اصفهان یکی از بهترین‌ها در سراسر کشور است و تیم مدیریتی و تمامی عوامل نیز در تلاش هستند تا نمایشگاه‌ها با بالاترین کیفیت برگزار شوند. این نمایشگاه در منطقه خود نیز حرفهای زیادی برای گفتن دارد و خوشبختانه طرح‌های توسعه نمایشگاه نیز در حال پیگیری است که جای خرسندی دارد، همه تلاش داریم اصفهان به قطب بزرگ صنعت نمایشگاهی تبدیل شود و فکر می‌کنم با این روند پیشرفت در سه تا چهار سال آینده این اتفاق رخ خواهد داد. در برگزاری نمایشگاه‌ها باید نگاهمان را از یک نمایشگاه و غرفه تغییر دهیم و به رویداد بزرگ نمایشگاهی فکر کنیم که موضوعات مختلفی همچون دوره‌های آموزشی، حضور افراد مؤثر از سراسر دنیا در نمایشگاه‌های تخصصی و رویدادهای مرتبط را شامل می‌شود.

شایان‌ذکر است، شانزدهمین نمایشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی، آزمایشگاهی و دندانپزشکی اصفهان (MEDIFAIR2024) 24 لغایت ۲۷ بهمن‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های استان اصفهان برگزار شد. در این نمایشگاه، تولیدکنندگان و فروشندگان تجهیزات پزشکی، آزمایشگاهی، vps، تثبیت‌کننده‌های ولتاژ، تولیدات معاینه‌ای و تشخیصی، آموزش تعمیرات تجهیزات پزشکی، محصولات بیمارستان (گازهای طبی، ساپورت‌های ارتوپدی بالش‌های طبی، حوله زیبایی و…) تجهیزات ارتوپدی، تحقیقاتی و مواد شیمیایی و آزمایشگاهی، تجهیزات اتاق عمل، مواد دندانپزشکی، تجهیزات فیزیوتراپی و طب سوزنی، مانیتورهای علائم حیاتی و… حضور داشتند