وحدت، اخوت و یکدستی سپاه و ارتش عامل عصبانیت دشمنان است در دیدار فرمانده کل ارتش و فرمانده کل سپاه به مناسبت روز پاسدار عنوان شد: وحدت، اخوت، دوستی، یک‌دستی و قدرت هم افزایی سپاه و ارتش عامل عصبانیت دشمنان است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، در آستانه فرخنده میلاد امام حسین علیه […]

وحدت، اخوت و یکدستی سپاه و ارتش عامل عصبانیت دشمنان است

در دیدار فرمانده کل ارتش و فرمانده کل سپاه به مناسبت روز پاسدار عنوان شد: وحدت، اخوت، دوستی، یک‌دستی و قدرت هم افزایی سپاه و ارتش عامل عصبانیت دشمنان است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، در آستانه فرخنده میلاد امام حسین علیه السلام و روز پاسدار، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در ستاد فرماندهی کل سپاه با سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار که جمعی از فرماندهان و مسئولین عالی ارتش و سپاه نیز حضور داشتند، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی با تبریک میلاد امام حسین علیه السلام و روز پاسدار به سرلشکر سلامی و آحاد پاسداران انقلاب اسلامی گفت: همه ما به نحوی پاسدار استقلال و تمامیت ارضی کشور و آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی هستیم.

وی اتحاد، همدلی، دوستی و محبت موجود بین ارتش و سپاه را صحنه‌ای خرسند کننده و خوشحالی آفرین برای ملت ایران و دوستان انقلاب اسلامی در اقصی نقاط عالم توصیف و تصریح کرد: ارتش و سپاه دو سازمان مستقل اما دارای هدف، آرمان و فرماندهی واحد بوده و پیشمرگ ملت و رهبری عزیز هستند.

سرلشکر موسوی با اشاره به خشم دشمنان از عرصه‌ها و صحنه‌های همراهی و هماهنگی و همنشینی های فرماندهان ارتش و سپاه خاطرنشان کرد: دشمنان ایران اسلامی با خدعه، نیرنگ و فریب کاری تمامی تلاش خود را برای ایجاد چالش و اختلاف بین ارتش و سپاه به کار گرفته اند، اما ناکام مانده‌اند.

فرمانده کل ارتش گفت: گذر زمان و پیش روندی انقلاب و کشور ارتقا و تعمیق برادری و اخوت سپاه و ارتش را نیز نشان می‌دهد، به گونه‌ای که دشمنان شیطان صفت از شکست برنامه‌های خود خشمگینانه نعره می کشند.

امیر سرلشکر موسوی در پایان تاکید کرد: به فضل الهی دست در دست هم با قدرت هم افزا و برخورداری از نعمت عظمای رهبری و ملتی هوشمند و خردمند، دستیابی به اهداف ترسیم شده در بیانیه گام دوم انقلاب را شاهد خواهیم بود.

سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در این دیدار با تبریک اعیاد شعبانیه و خجسته زادروز امام حسین علیه السلام و روز پاسدار و قدردانی از مراتب محبت فرمانده کل ارتش و آحاد ارتشیان عزیز نسبت به همکاران و همرزمان خود در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ارتش مقتدر جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دوبال دفاعی انقلاب و ملت عظیم‌الشأن ایران هستند که به مثابه پیکره‌ای واحد، دشمنان میهن عزیزمان را مأیوس و ناکام ساخته‌اند.