محمد رضا برکت مشاور وزیر و رئیس اداره نظارت بر طرح های عمرانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان رضوی از پروژه های موزه هنرهای معاصر، تالار مرکزی، ساختمان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، مجتمع فرهنگی و هنری تربت حیدریه و مجتمع فرهنگی و […]

محمد رضا برکت مشاور وزیر و رئیس اداره نظارت بر طرح های عمرانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان رضوی از پروژه های موزه هنرهای معاصر، تالار مرکزی، ساختمان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، مجتمع فرهنگی و هنری تربت حیدریه و مجتمع فرهنگی و هنری زاوه بازدید کردند.

در این سفر ابتدا از پروژه های نیمه تمام موزه هنرهای معاصر، تالار مرکزی و ساختمان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در مشهد بازدید به عمل آمد.
پروژه موزه هنرهای معاصر مشهد از پروژه های ملی است و عملیات اجرایی این پروژه با ۵۵۰۰ متر مربع زیر بنا از سال ۹۰ شروع شده و در حال حاضر پیشرفت پروژه در حدود ۲۰ درصد میباشد و در مرحله اجرای اسکلت و سقف هاست.
سپس با سفر به شهرستان های تربت حیدریه و زاوه وضعیت پروژه‌های مجتمع های فرهنگی و هنری این دو شهرستان مورد بازدید و بررسی قرار گرفت.

همچنین در بازگشت به مشهد جلسه تخصصی با پیمانکاران برگزار و کارگروه ویژه‌ای برای جمع‌بندی رفع مشکلات فنی و برآورد اعتبار مورد نیاز این پروژه‌ ها شکل گرفت.

روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی