مجموعه چهار جلدی کتاب یاران انقلاب در سنندج رونمایی شد کتاب چهار جلدی یاران انقلاب با محوریت شرح زندگی شهدای استان کردستان توسط دکتر محمد سجاد قلعه شاخانی به تازه های نشر ادبیات پایداری استان کردستان پیوست. دکتر محمد سجاد قلعه شاخانی رئیس کل گروه شرکت های ایثار و رئیس تعاونی مسکن ایثارگران و رزمندگان […]

مجموعه چهار جلدی کتاب یاران انقلاب در سنندج رونمایی شد

کتاب چهار جلدی یاران انقلاب با محوریت شرح زندگی شهدای استان کردستان توسط دکتر محمد سجاد قلعه شاخانی به تازه های نشر ادبیات پایداری استان کردستان پیوست.

دکتر محمد سجاد قلعه شاخانی رئیس کل گروه شرکت های ایثار و رئیس تعاونی مسکن ایثارگران و رزمندگان (مالک اشتر) استان کردستان، نویسنده چهار جلد کتاب با عنوان یاران انقلاب با محوریت ( خاطره شهدای استان کردستان) در گفت گو با خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران اظهار کرد: کتاب یاران انقلاب در مجموعه چهار جلدی با موضوع خاطرات شهدای استان کردستان در سالروز ولادت باسعادت حضرت امام رضا (ع) وجشن امام رضای ها در دفتر شرکت تعاونی مسکن ایثارگران مالک اشتر و شرکت ایثار کردستان بصورت ویژه رونمایی شد.

دکتر قلعه شاخانی گفت: براستی که هیچ قلمی توان توصیف واقعیت زندگی ورشادتهای رزمندگان وشهدای هشت سال جنگ تحمیلی را ندارد، لذا هر کدام از ما باید تمام تلاش خود را در جهت تبیین فرهنگ مقدس ایثار وشهادت بکار ببریم تا از برکات و ثواب دنیوی و معنوی آن بهره ببریم.

نویسنده کتاب یاران انقلاب گفت:کتاب یاران انقلاب با محوریت خاطره، زندگینامه و…. شهدای استان کردستان در چهار جلد تالیف و تدوین شده که بصورت اهدایی در اختیار علاقمندان به ادبیات پایداری و خانواده های معظم شهدا،جانبازان وایثاراگران قرار می گیرد.

دکتر قلعه شاخانی افزود: زبان قلم و هنر در جهت تبین فرهنگ ایثار وشهادت در عصر کنونی وارتقای آن به نسلهای دیگر بسیار کار ساز و موثر خواهد بود، اما به شرطی که ما هم شهدا گونه بنوسیم و نیتمان شهدایی باشد.

وی جایگاه ادبیات پایداری در استان کردستان را بسیار ارزشمند و موثر دانست وعنوان کرد: زندگی تک تک شهدای مظلوم کردستان هر کدام خود یک کتاب، یک مستند و الگوی مفاهیمی و ارزشمندیست که بایستی بیش از پیش، به آن بها داده شود، چرا که تنها این زبان هنر است که در حوزه دفاع مقدس می تواند بخشی از هنر اصلی شهادت رزمندگان آن دوران را برای ما به تصویر بکشد.

دکتر محمد سجاد قلعه شاخانی: رئیس کل گروه شرکت های ایثار و رئیس تعاونی مسکن ایثارگران و رزمندگان (مالک اشتر) استان کردستان

موئلف کتاب چهار جلدی (یاران انقلاب)