فرماندار نمین گفت: آتش سوزی بوجود آمده در مزارع تعدادی از روستاهای شهرستان نمین مهار شد. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل؛ امینی در جلسه فوق العاده مدیریت بحران که نیمه شب جمعه در محل سایت فندقلو و با حضور تعدادی از مدیران استانی و نظامی برگزار شد با […]

فرماندار نمین گفت: آتش سوزی بوجود آمده در مزارع تعدادی از روستاهای شهرستان نمین مهار شد.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل؛ امینی در جلسه فوق العاده مدیریت بحران که نیمه شب جمعه در محل سایت فندقلو و با حضور تعدادی از مدیران استانی و نظامی برگزار شد با بیان اینکه خطای انسانی باعث ایجاد حریق در مزارع منتهی به جنگلهای فندقلو در روستای خانقاه سفلی شده بود افزود: با تلاش نیروهای حفاظتی منابع طبیعی،نیروهای امدادی و اهالی این روستا آتش سوزی در ساعات پایانی پنجشنبه کنترل و مهار شد.
وی در ادامه با بیان اینکه آتش سوزی محدودی نیز بر اثر گرمای زیاد هوا و خطای سهوی تعدادی از مسافران روز گذشته در جنگلهای سوها ایجاد شده بود گفت: این حادثه نیز با حضور به موقع جنگلبانان منابع طبیعی و اهالی روستا در سریعترین زمان کنترل و مهار شد.
فرماندار نمین از همه مردم خواست در ایامی که گرمای هوا بصورت فزاینده بر جو شهرستان حاکم است از آتش زدن باقی مانده محصولات در روی زمین کشاورزی خودداری کرده و از روشهای جایگزین و مفید برای احیای دوباره مزارع خود استفاده کنند.