مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: از امروز در سواحل خزر دمای هوا ۳ تا ۷ درجه کاهش می‌یابد، دوباره از شنبه ۳۰ مهر در نوار شمالی کشور کاهش دما بین ۴ تا ۸ درجه پیش‌بینی می‌شود. صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس درباره آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: از […]

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: از امروز در سواحل خزر دمای هوا ۳ تا ۷ درجه کاهش می‌یابد، دوباره از شنبه ۳۰ مهر در نوار شمالی کشور کاهش دما بین ۴ تا ۸ درجه پیش‌بینی می‌شود.

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس درباره آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: از امروز در سواحل خزر دمای هوا ۳ تا ۷ درجه کاهش می‌یابد و به طور موقت دو روز پایانی هفته افزایش نسبی دما را داریم و به دنبال آن از شنبه ۳۰ مهر مجدداً در نوار شمالی کشور کاهش دما بین ۴ تا ۸ درجه پیش‌بینی می‌شود.

وی اظهار کرد: روز سه‌شنبه ۲۶ مهر با نفوذ جریانات سرد شمالی به سواحل خزر، بارش در استان‌های ساحلی افزایش می‌یابد. همچنین افزایش باد و کاهش دما در این مناطق خواهیم داشت. به تدریج گستره بارش‌ها خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی، ارتفاعات البرز و برخی مناطق آذربایجان شرقی را دربرمی‌گیرد.