سعید یاری سفیر ایران در بلاروس با بیان اینکه روابط تهران و مینسک امروز در اوج توسعه قرار دارد، گفت: هر دو کشور باید از یکدیگر حمایت و با هم در برابر تحریم‌های ناعادلانه مبارزه کنند. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، از خبرگزاری تاس، سفیر جمهوری اسلامی ایران در بلاروس یکشنبه شب در گفت […]

سعید یاری سفیر ایران در بلاروس با بیان اینکه روابط تهران و مینسک امروز در اوج توسعه قرار دارد، گفت: هر دو کشور باید از یکدیگر حمایت و با هم در برابر تحریم‌های ناعادلانه مبارزه کنند.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، از خبرگزاری تاس، سفیر جمهوری اسلامی ایران در بلاروس یکشنبه شب در گفت وگو با شبکه تلویزیونی ONT این کشور، افزود: تهران از پیوستن بلاروس به سازمان همکاری شانگهای حمایت می‌کند. این دیپلمات تاکید کرد، روابط تهران و مینسک امروز در اوج توسعه قرار دارد.

یاری گفت: سازمان همکاری شانگهای یک بازیگر بسیار مهم اقتصادی، سیاسی و امنیتی در منطقه است و ما می‌دانیم که بلاروس روند پیوستن به این سازمان را آغاز کرده و البته از این امر حمایت می‌کنیم. ما کشورهای دوست هستیم و باید از این فرصت‌ها برای مقابله با اروپا و آمریکا استفاده کنیم.

وی افزود: کشورهایی مانند هند، ایران، چین، پاکستان و روسیه می‌توانند در همه زمینه‌ها با غرب مقابله کنند.

سفیر ایران در بلاروس تاکید کرد که تهران و مینسک باید از یکدیگر حمایت و با هم در برابر تحریم‌های ناعادلانه مبارزه کنند.