ابهت رژیم صهیونیستی از درون و نزد هم‌پیمانان آن‌ها نیز فرو ریخته است فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان با بیان اینکه ابهت این رژیم در درون و نزد هم‌پیمانان آن‌ها نیز فروریخت، گفت: فراموش نکردیم که بیش از شش دهه فلسطینی‌ها با سنگ و تیروکمان در برابر اسرائیلی‌ها مقاومت می‌کردند؛ اما امروزه در عرض ۲۴ […]

ابهت رژیم صهیونیستی از درون و نزد هم‌پیمانان آن‌ها نیز فرو ریخته است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان با بیان اینکه ابهت این رژیم در درون و نزد هم‌پیمانان آن‌ها نیز فروریخت، گفت: فراموش نکردیم که بیش از شش دهه فلسطینی‌ها با سنگ و تیروکمان در برابر اسرائیلی‌ها مقاومت می‌کردند؛ اما امروزه در عرض ۲۴ ساعت بیش از هفت هزار موشک به مناطق فلسطین اشغالی روانه می‌کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، محمد کریمیان؛ اظهار کرد: عملیات طوفان الاقصی توانست هیمنه اسرائیل را از بین ببرد و همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند این شکست غیرقابل‌ترمیم است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان با اشاره به نکاتی از عملیات طوفان الاقصی افزود: این نکته قابل‌ذکر است که طراحی و اجرای این عملیات در زیر چشم سازمان‌های قوی اطلاعاتی و جاسوسی و ماهواره‌ها و گنبد آهنی صورت گرفت که این یک شکست بزرگ اطلاعاتی برای رژیم جعلی اسرائیل بود.

وی افزود: دومین شکست این رژیم منحوس که دیگر قابل‌ترمیم نخواهد بود، شکسته‌شدن ابهت پوشالی آن‌ها بود، چرا که یکی از ابزارهایی که در دست داشتند ایجاد رعب و وحشت در برابر مسلمانان بود که امروز ابهت پوشالی آن‌ها شکسته شد

کریمیان در ادامه با بیان اینکه ابهت این رژیم در درون و نزد هم‌پیمانان آن‌ها نیز فروریخت، گفت: فراموش نکردیم که بیش از شش دهه فلسطینی‌ها با سنگ و تیروکمان در برابر اسرائیلی‌ها مقاومت می‌کردند؛ اما امروزه در عرض ۲۴ ساعت بیش از هفت هزار موشک به مناطق فلسطین اشغالی روانه می‌کنند.

وی افزود: در ابهت و عظمت این کار همین بس که فلسطینی‌هایی که زمانی با سنگ و تیروکمان در برابر اسرائیلی‌ها می‌ایستادند امروز پنجمین ارتش دنیا از لحاظ قدرت مجبور می‌شود برای مقابله با آن‌ها درخواست مداخله آمریکا و کمک‌کردن آمریکا به آن‌ها را داشته باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان گفت: امروز تحقق حقانیت سخن امام و رهبری و شهدا را به‌وضوح مشاهده می‌کنیم و اینکه مقام معظم رهبری فرمودند آمریکا ۲۵ سال آینده را نخواهد دید امروز نشانه‌هایش را مشاهده می‌کنیم

محمد کریمیان در ادامه اظهار کرد: در عظمت کار حماس همین بس که تعداد اسرایی که از رژیم غاصب صهیونیستی گرفته شده در طول تاریخ بی‌نظیر است.

وی با اشاره به جنایات اسرائیل در غزه گفت: این رژیم جنایت‌کار دست به هر جنایتی می‌زند و مردم و زنان و کودکان و حتی بیمارستان‌ها را مورد هدف قرار می‌دهد.

کریمیان با اشاره به اینکه تکلیف انسانی ما این است که در مقابل این جنایت‌ها و خوی وحشی‌گری اسرائیل به وظیفه انسانی خودمان عمل کنیم، گفت: همچنین وظیفه دینی و مذهبی ماست که از مظلوم دفاع کنیم و در مقابل ظالم بایستیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان با بیان اینکه باید با اتحاد و هم‌افزایی که در حرکت زیر پرچم ولایت مطلقه فقیه ایجاد می‌شود، رفتار کنیم، عنوان کرد: امروز باید نقشه دشمن را خوب بشناسیم؛ چرا که امروز نقشه دشمن جابه‌جاکردن جلاد و شهید است

وی با اشاره به دسیسه‌های مختلف دشمن در فضای حقیقی و مجازی برای نوجوانان و جوانان گفت: اولین لازمه برای مقابله با دشمن در این شرایط بالابردن بصیرت و ورود جدی و عملیاتی به جهاد تبیین است.

محمدکریمیان با اشاره به اینکه امروز برای ایمن ماندن از آفات باید ایمان را در دل خود زنده نگاه داریم، ادامه داد: همچنین ما مسلمانان در این اتفاق وظیفه داریم دعا و توسل داشته باشیم و از هر حمایت مادی و معنوی برای این مردم مظلوم کوتاهی نکنیم

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فلاورجان با اشاره به حمایت همه‌جانبه برخی کشورهای غربی از رژیم کودک کش گفت: این کشورها از قدرت‌گرفتن جبهه مقاومت وحشت دارند و دچار اشتباه محاسباتی شدند