دولت مصمم است طرح‌های نیمه‌تمام را تکمیل کند در راستای پیگیری خاتمه طرح‌های نیمه تمام، نشست تخصصی در زمینه آب، برق و فاضلاب در محل وزارت نیرو با حضور مقام عالی وزارت و معاونین شرکت های مادرتخصصی وزارت نیرو، استاندار، معاون عمرانی استاندار و مدیران عامل صنعت آب و برق استان کردستان، برگزار شد. به […]

دولت مصمم است طرح‌های نیمه‌تمام را تکمیل کند

در راستای پیگیری خاتمه طرح‌های نیمه تمام، نشست تخصصی در زمینه آب، برق و فاضلاب در محل وزارت نیرو با حضور مقام عالی وزارت و معاونین شرکت های مادرتخصصی وزارت نیرو، استاندار، معاون عمرانی استاندار و مدیران عامل صنعت آب و برق استان کردستان، برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ نظر به نگاه ویژه وزارت نیرو در دولت سیزدهم به پروژه‌های صنعت آب و برق استان کردستان و پیگیری‌های مستمر و شبانه روزی استاندار، مجموعه استانداری و مدیران عامل صنعت آب و برق کردستان، این نوید را به مردم نجیب و فهیم استان می‌دهد که در سال جاری در حوزه تأمین آب و برق، این استان به شکوفایی ماندگار می‌رسد.

عمده گام های بلند و استوار در زمینه تأمین انرژی از سال ۱۴۰۰ برداشته شد و امروز با مشاهده پیشرفت و پویایی پروژه های آب و برق، کام مردم شریف استان، شیرین گردید.
مهندس آرش آریانژاد با اشاره به اینکه اتمام طرح‌های نیمه‌تمام و چندین ساله، رویکرد جهادی دولت سیزدهم است، گفت: در دولت سیزدهم عمده پروژه‌های حوزه آب و برق به پایان می‌رسند و مردم از منافع آن بهره‌مند می‌شوند، این اتفاقات محصول یک رویکرد جهادی در دستگاه‌های اجرایی و یک همراهی در بخش‌های مختلف زیرمجموعه وزارت نیرو است.


رئیس شورای هماهنگی مدیران وزارت نیرو در استان کردستان، افزود: اجرای جهادی پروژه‌های آب و برق توسط مجموعه دولت و وزارت نیرو با حمایت و دلگرمی مردم قابل انجام است که این حضور مردم نیز در رفتار مسئولان تجلی می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه یکی از شاخص‌های مهم برای بررسی وضعیت توسعه در استان، میزان طرح‌های عمرانی است عنوان کرد:طرح‌های عمرانی نبض اقتصاد جامعه هستند که با ایجاد زیرساخت شرایط را برای جذب سرمایه دولتی و خصوصی فراهم می‌کند.


مهندس آریانژاد خاطرنشان کرد: طی دهه‌های گذشته طرح‌های عمرانی فراوانی در حوزه آب و برق کلنگ‌زنی شد که این اقدامات امیدهای زیادی را در خصوص نوسازی استان کردستان به ‌وجود آورد، اما خروجی این طرح‌ها چندان مطلوب نبود که خوشبختانه در دولت جدید به تن مطالبات بحق مردمی جامه عمل پوشانده شد و امروز بصورت عینی و ملموس می‌توان پیشرفت در کل پروژه‌های صنعت آب و برق استان را، ملاحظه کرد.

کویستان عبدالحکیمی/کردستان