در جلسه کارگروه انتخابات ۱۴۰۲ شهرستان اصفهان، جرقویه، ورزنه و کوهپایه که در سالن فرمانداری اصفهان باحضور استاندار برگزارشد، خادمیاران گلستان شهدا بعنوان یک تشکل مردمی به عضویت در این کارگروه درآمد.جانشین خادمیاران گلستان شهدا با بیان این مطلب افزود: امیدوارهستیم با برنامه ریزی دقیق و خوب صورت گرفته بتوانیم شاهد انتخابات پرشور در شهرستان […]

در جلسه کارگروه انتخابات ۱۴۰۲ شهرستان اصفهان، جرقویه، ورزنه و کوهپایه که در سالن فرمانداری اصفهان باحضور استاندار برگزارشد، خادمیاران گلستان شهدا بعنوان یک تشکل مردمی به عضویت در این کارگروه درآمد.
جانشین خادمیاران گلستان شهدا با بیان این مطلب افزود: امیدوارهستیم با برنامه ریزی دقیق و خوب صورت گرفته بتوانیم شاهد انتخابات پرشور در شهرستان شهیدپرور اصفهان باشیم.
مهدی حاجیان خاطرنشان کرد برگزاری رقابت انتخاباتی سالم بین کاندیداها با محوریت قانونمداری،داشتن برنامه مشخص و عملیاتی و روزمه عملکردی شفاف می تواند به عموم مردم در انتخاب اصلح کمک و منجر به حضور حداکثری گردد.
ایشان افزود: در تلاش هستیم ان شاء الله با تشکیل کارگروه های تخصصی از فرزندان شاهدوایثارگرنخبه استان، جهت شناسایی کاندیداهای توانمند،خادم حقیقی،کارآمد،صادق،انقلابی،جهادی و معتقد به فرهنگ ایثاروشهادت و معرفی ایشان به عموم مردم در جهت تسهیل این امر گامهای موثری برداریم.