شرکت گاز استان کردستان مظهر وحدت اسلامی است و خدمت در این استان مایه افتخار و عزت استمراسم تودیع رئیس سابق حراست شرکت گاز استان کردستان و معارفه سرپرست جدید در روز چهارشنبه مورخ هفدهم آبان ماه با حضور طباطبایی مدیردفتر مرکزی حراست شرکت ملی گاز ایران ، زمانی مدیر کل حراست های استان کردستان […]


شرکت گاز استان کردستان مظهر وحدت اسلامی است و خدمت در این استان مایه افتخار و عزت است
مراسم تودیع رئیس سابق حراست شرکت گاز استان کردستان و معارفه سرپرست جدید در روز چهارشنبه مورخ هفدهم آبان ماه با حضور طباطبایی مدیردفتر مرکزی حراست شرکت ملی گاز ایران ، زمانی مدیر کل حراست های استان کردستان ، احمد فعله گری مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره شرکت گاز استان کردستان در سالن جلسات این شرکت برگزار گردید .


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ احمد فعله گری مدیرعامل ، گزارش مبسوطی از عملکرد این شرکت ارائه داد و اظهار داشت : همانطوریکه در مصاحبه های مطبوعاتی و گزارش های فراوانی که از طریق رسانه ها ، صدا وسیما و فضای مجازی اطلاع رسانی شده است ، عملیات گازرسانی در این استان گام های پایانی را طی می کند و تا پایان سال جاری تمامی شهرها و روستاهای استان کردستان زیر چتر گازرسانی می رود .
وی درصد نفوذ پذیری گاز طبیعی در استان کردستان را این گونه تشریح کرد : در حال حاضر ۳۳ شهر و ۱۶۲۱ روستای استان گازداراست و درصد نفوذ گاز طبیعی در جمعیت شهری ۱۰۰ درصد و در جمعیت روستای ۹۹ و ۷ دهم در صد است ، این حجم فعالیت و عملکرد مطلوب در استانی به وقوع پیوسته است که دارای کوه های سر به فلک کشیده ، رودخانه های خروشان و مسیرهای صعب العبور و سنگلاخی است.
مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان در ادامه افزود : گسترش شبکه های گازرسانی و افزایش تعداد قابل ملاحظه مشرکین ، وظیفه همکاران ما را در خدمت رسانی مستمر و مداوم سنگین تر می کند بخصوص که وارد فصل سرما شده ایم و بایستی تمام توان و نیروی خود را برای خدمت رسانی به مردم شریف و قدردان استان معطوف کنیم و به این مناسبت تمامی نقاط بحرانی شبکه های گازرسانی شناسایی شده و بحث ارتقاء ظرفیت ایستگاه های تقلیل فشار از اهم واجبات است که به نحو مطلوب پیگیری می شود.
فعله گری عبور خط ششم و نهم سراسری فشار قوی از استان کردستان را موهبت الهی ذکر کرد و اضافه کرد : با عبور این خطوط علاوه بر تامین گاز طبیعی مشترکین خانگی بستر بسیار مناسبی برای احداث و راه اندازی صنایعی که نیاز به انرژی قابل اطمینان دارند در استان فراهم شده است و تمام این زیرساخت ها از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت مردمی ایجاد شده است.
مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان در پایان سخنان خود گریزی هم به وظایف حساس و مهم حراست داشت و گفت : یکی از خصیصه های لازم و مهم برای یک فرد حراستی ، تجربه کاری ، دانش ، سخاوت ، گشاده رویی ، احترام متقابل و تعامل سازنده با همکاران و حفظ اسرار و امانت داری است که باعث می شود وظیفه حراست خطیر و حساس شود.
در ادامه این جلسه طباطبایی مدیردفتر مرکزی حراست شرکت ملی گاز ایران ضمن ابراز خشنودی از حضور در جمع کارکنان شرکت گاز استان کردستان اظهار داشت : شرکت گاز استان کردستان مظهر وحدت اسلامی است و خدمت در این استان مایه افتخار و عزت است و این وحدت موجب رشد و تعالی سازمانی شده است.
مدیردفتر مرکزی حراست شرکت ملی گاز ایران در ادامه به اقدامات ارزنده و شایسته شرکت گاز استان کردستان اشاره کرد و ادامه داد : با مشاهده گسترش شبکه های گازرسانی در مناطق صعب العبور و سخت گذر و دارای جغرافیای خشن استان کردستان ، عظمت کارجهادی و بسیجی کارکنان شرکت گاز استان کردستان به نحو احسن احساس می گردد که این حجم فعالیت فقط در سایه مجاهدت ، ایثارو فعالیت های شبانه روزی موجب شده است این درخت تنومند خدمت رسانی به ثمربرسد .
طباطبایی وظیفه اصلی مسئولین را مستخدمی مردم عنوان کرد و گفت : مردم استان کردستان ، دارای اخلاق حسنه ، مهمان نوازو دارای فرهنگ غنی بوده و در تمام دوران ها با اهدای جان خویش حافظ مرزهای ایران عزیرمان بوده اند و خدمت به این مردم سلحشور مایه افتخار و سربلندی است.
در پایان مراسم تودیع و معارفه از خدمات سید رضا احمدی تقدیر و صادق حسینی بعنوان سرپرست جدید حراست شرکت گاز استان کردستان منصوب گردید .