کاشت ۵ هزار نهال به یاد زنان و کودکان شهید غزه توسط دانش‌آموزان دختر اصفهانی مشاور امور بانوان مدیرکل آموزش و پرورش گفت: آیین نمادین کاشت پنح هزار اصله نهال به یاد زنان و کودکان شهید غزه همزمان با روز جهانی حقوق بشر در دبیرستان حضرت زهرا (س) ناحیه سه شهر اصفهان برگزار شد. به […]

مشاور امور بانوان مدیرکل آموزش و پرورش گفت: آیین نمادین کاشت پنح هزار اصله نهال به یاد زنان و کودکان شهید غزه همزمان با روز جهانی حقوق بشر در دبیرستان حضرت زهرا (س) ناحیه سه شهر اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان، آیین نمادین کاشت پنج هزار نهال به یاد زنان و کودکان شهید غزه با حضور رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان اصفهان، مشاور امور بانوان مدیرکل آموزش و پرورش و مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه شهر اصفهان برگزار شد.

پناهی، در این خصوص اظهار داشت: آیین نمادین کاشت پنج هزار اصله نهال به یاد زنان و کودکان شهید غزه همزمان با روز جهانی حقوق بشر در دبیرستان حضرت زهرا (س) ناحیه سه شهر اصفهان برگزار شد.

مشاور امور بانوان مدیرکل آموزش و پرورش استان افزود: در این آیین، دانش‌آموزان دختر با کاشت نهال یاد زنان و کودکان مظلومی که بر اثر حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه به شهادت رسیدند را گرامی داشتند.

وی تصریح کرد: پاسداشت فرهنگ مقاومت و شهادت و حفظ قداست و ارزش‌های شهدای والامقام از جمله اهداف این برنامه بود که در راستای ساحت زیستی و بدنی و راهکارهای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و پیرو حکم رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) در خصوص کاشت یک میلیارد نهال اجرایی شد