رییس هیات مدیره جمعیت فرزندان شاهد در بازدید دکتر ابراهیم رئیسی از شهرستان ورامین، پیشوا و قرچک در گفتگو با رییس جمهور از وضع موجود درخصوص عدم به کارگیری فرزندان شاهد در دولت و مورد بی مهری قرار گرفتن ایشان در کابینه انقلابی، بدنه و پست های مدیریتی دولت و بنیادشهید گلایه کرد. در این […]

رییس هیات مدیره جمعیت فرزندان شاهد در بازدید دکتر ابراهیم رئیسی از شهرستان ورامین، پیشوا و قرچک در گفتگو با رییس جمهور از وضع موجود درخصوص عدم به کارگیری فرزندان شاهد در دولت و مورد بی مهری قرار گرفتن ایشان در کابینه انقلابی، بدنه و پست های مدیریتی دولت و بنیادشهید گلایه کرد.

در این گفتگو رییس جمهور با بیان اینکه همه سیستم کشور و دولت متعلق به خانواده های شهدا و دولت، دولت خانواده شهداست به گلایه فرزند شهید اصفهانی پاسخ داد.

بر اساس گفته های شاهدان عینی این ماجرا، استاندار تهران همزمان با طرح گلایه اصفهانی به رئیس جمهور به پاسخ به وی پرداخته و اذعان می کند که آقای اصفهانی از گزینه های ما برای فرماندار ورامین بودند و ما او را به این سمت منصوب نکردیم واین می‌تواند عامل گله مندی ایشان باشد که اصفهانی خود را نماینده جمعیت فرزندان شهدا معرفی کرده و بیان می کند که دغدغه اش صرفا انعکاس گلایه؛توقعات به حق و انتقال صحبتهای فرزندان شهدایی است که متخصص و متعهد هستند اما از همه مسئولیت ها بازمانده اند.

با اعلام از دفتر ریاست جمهوری به بنیادشهید ، قاضی زاده هاشمی ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران، در گفتگو با مجید اصفهانی با رد این ادعا بیان می دارد که اینگونه نیست و بسیاری از کارکنان از خانواده شهدا هستند که اصفهانی برای او اخراج و عزل بسیاری از فرزندان شهدای شاغل در بنیاد و شرکت های تابعه و هیات مدیره ها را مثال می زند.

اصفهانی انتصاب فرزندان شهدا بر پست های کلیدی و عدم عزل ایشان را خواستار می شود اما قاضی زاده هماهنگی جلسه ای با حضور نمایندگان فرزندان شهدا با محوریت آقای اصفهانی برای پیگیری این موضوع را در دستور کار خویش قرار می‌دهد