استخدام کارشناس شبکه های اجتماعی و خبرنگار در بین افراد داری معلولیت بصورت حضوری و دور کاری مدیر مسئول پایگاه خبری شهیدیاران ومدیر عامل سایت واپلیکیشن گاراژ وطاقچین از افراد متعهد جهت همکاری طولانی مدت به صورت تمام وقت و نیمه وقت، حضوری و دورکاری از افراد دارای معلولیت و افرادی که به دنبال یادگیری […]

استخدام کارشناس شبکه های اجتماعی و خبرنگار در بین افراد داری معلولیت بصورت حضوری و دور کاری

مدیر مسئول پایگاه خبری شهیدیاران ومدیر عامل سایت واپلیکیشن گاراژ وطاقچین از افراد متعهد جهت همکاری طولانی مدت به صورت تمام وقت و نیمه وقت، حضوری و دورکاری از افراد دارای معلولیت و افرادی که به دنبال یادگیری با کامپیوتر و فضای اینترنت آشنایی کامل داشته باشند در بین خانمها و آقایان نیروی با انگیزه و فعال استخدام می‌کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛
ابراهیم باصری گفت: تجربه کاری در زمینه شبکه های اجتماعی یک نکته مثبت محسوب می شود؛ اما آشنایی با نکات پیشرفته ضروری نیست و در طول مدت کار آموزش های لازم نیر ارائه می شود.

وی افزود: حقوق افراد انتخاب شده جهت همکاری بر حسب توانایی های آنان مشخص خواهد شد و با توجه به میزان پیشرفت و بازده کاری آنها به تدریج افزایش می یابد.

باصری گفت:افراد باید مسلط به شبکه های اجتماعی (مشابه تلگرام ،ایتا،روبیکا،سروش،واتساپ، بله، اینستاگرام) ودارای روابط عمومی بالا و روحیه شاد پرانرژی باشند.

وی اضافه کرد: افراد باید تسلط کامل به جذب مخاطب در شبکه های اجتماعی، آشنایی با تولید محتوا، توانایی بالا در پیگیری امور به صورت کامل(صفر تا صد) و تعدادی دارای صدای خوب برای ضبط صدا وادیت برای تبلیغات، آشنایی با نرم افزار های گرافیک و طراحی مانند فتوشاپ، برنامه نویس ومتخصص سئو سایت، آشنایی با مدیریت شبکه های مجازی،خبرنگار،مصاحبه حضوری و تلفنی درجه یک و مصاحبه تلفنی درجه دو، مصاحبه تلفنی درجه سه،گزارش،
با استاندارد روزانه ۵۰ خبر و مدیریت شبکه های اجتماعی، تولید محتوا، پیگیری امور،نرم افزارهای گرافیکی،فتوشاپ،مدیریت شبکه های اجتماعی می باشند در اولویت هستند.

ساعت کاری: تمام وقت و دورکاری

درصورت حضوری از صبح ساعت ۸صبح تا ۱۴وشیفت عصر نیز از ساعت ۱۴تا۱۹ خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: برای افرادی که بصورت حضوری استخدام میشوند، میزان حقوق اداره کار و بیمه در نظر گرفته میشود و برای افراد دور کاری نیز میزان حقوق: از ۱۵۰۰۰۰۰ تا ۳۰۰۰۰۰۰ میلیون تومان است، همچنین افرادی که دارای تخصص ،برنامه نویسی وسئو سایت می باشند حقوق و مزایای آنها طبق توافق صورت می‌پذیرد.
جنسیت: آقا و خانم

علاقمندان می‌توانند با شماره ۰۹۱۳۳۲۰۰۲۵۴ جهت تعامل و آشنایی بیشتر ارتباط برقرار کنند.

لازم به ذکر است که بیمه پس از دوماه فعالیت آزمایشی تعلق می گیرد و
فعالیت آزمایشی کاری نیز پس از یک ماه شامل حقوق می‌باشد.

با کمال تشکر، ابراهیم باصری:
مدیر مسئول پایگاه خبری شهیدیاران ومدیر عامل سایت واپلیکیشن گاراژ وطاقچین