شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان اصفهان به ریاست دکتر مرتضوی -استاندار اصفهان – و با حضور اعضا و مدعوین برگزار گردید. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران،در این نشست دکتر مرتضوی، ضمن گرامیداشت میلاد با سعادت حضرت فاطمه (س) و تقارن آن با سالروز میلاد بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی – امام راحل […]

شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان اصفهان به ریاست دکتر مرتضوی -استاندار اصفهان – و با حضور اعضا و مدعوین برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران،در این نشست دکتر مرتضوی، ضمن گرامیداشت میلاد با سعادت حضرت فاطمه (س) و تقارن آن با سالروز میلاد بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی – امام راحل (ره) – بیان داشت: باید رویکرد حاکم بر استان اصفهان، نگاه مبتنی بر ظرفیت‌های لازم و ضروری جدید باشد و لازم است فعالیت‌های اقتصادی استان را ذیل برنامه‌ریزی‌های منطبق بر آمایشی های سرزمینی به پیش بریم.

مرتضوی، ادامه برخی نگاه‌ها در حوزه فعالیت‌های صنعتی استان را با توجه به محدودیت‌های حادث شده غیرممکن و نیازمند بازنگری دانست و خواستار حضور موثرتر فعالان اقتصادی در عرصه صنایع دانش بنیان و هایتک و صنایعی که ظرفیت‌های جدید اقتصادی ایجاد می کند، گردید.

رئیس شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان اصفهان، خواستار توجه ویژه به حوزه گردشگری و استفاده کامل از ظرفیت‌های استان در این زمینه ها همانند تعریف رویدادهای فرهنگی مشترک، توجه به طبیعت گردی و گردشگری سلامت و … شد، و در ادامه تصریح کرد: از این طریق می‌توان به برنامه ریزی موثرتری برای برقراری تعامل سازنده با تجار و سرمایه گذاران در جوامع هدف توفق یافت.

دکتر مرتضوی، تمرین کار مشترک را ضامن موفقیت در بخش‌های مختلف دانست و تاکید کرد: به دلایل درون سازمانی کار مشترک در برخی دستگاه‌ها جریان نداشته که می‌توان در پارلمان بخش خصوصی اصفهان، در این زمینه برنامه ریزی راهبردی نمود و به عنوان پشتیبان اصلی این موضوع از ظرفیت های دفتر سرمایه گذاری استان، بهره مند گردید.
خبرنگار: الهام خانی