تقدیر وتشکر مدیر مسئول پایگاه خبری شهید یاران از بانوی هنرمند، گوینده و خبرنگار نابینا پایگاه خبری شهیدیاران مدیر مسئول و همکاران پایگاه خبری شهید یاران از زحمات وتلاشهای گوینده و خبرنگار نابینا، سرکار خانم اکرم کریمی تقدیر وتشکر کرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ابراهیم باصری ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن سالروز […]

تقدیر وتشکر مدیر مسئول پایگاه خبری شهید یاران از بانوی هنرمند، گوینده و خبرنگار نابینا پایگاه خبری شهیدیاران

مدیر مسئول و همکاران پایگاه خبری شهید یاران از زحمات وتلاشهای گوینده و خبرنگار نابینا، سرکار خانم اکرم کریمی تقدیر وتشکر کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛
ابراهیم باصری ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت شهید «محمد صارمی» و گرامیداشت روز خبرنگار اظهار داشت: مستند چشمها را باید شست که از شبکه اصفهان به روی آنتن آمد،نه تنها نقطه امیدی را در دلها روشن می کند بلکه، معنی واقعی امید را دلها بیدار میکند.

وی افزود: امروزه معلولیت شاید از لحاظ جسمانی یک کمبود باشد، اما محدودیت نیست و باعث افتخار است که مجموعه پایگاه خبری شهید یاران در مدت دوسال فعالیت توانسته است نیروهای ارزشی اکتیو و توانمندی را جذب کند. که امروز یکی بالاترین افتخار این مجموعه، وجود سرکار خانم اکرم کریمی است که با معلولیت نابینایی توانسته است در عرصه های هنری و رسانه ای بخوبی بدرخشد.

گرچه معلولم وای اندیشه ام معلول نیست.
هیچ مجهولی برای فکر من مجهول نیست.
اهل فکر وهمت و شور و شعور و کوششم.
داوریهای غلط درباره ام مقبول نیست.
عزت نفسم مرا نزد همه ممتاز کرد.
با ترحم در نگاهی میکنی معقول نیست.

ابراهیم باصری ضمن تقدیر و تشکر ازصدا وسیمای استان اصفهان و کلیه مجموعه عوامل این مستند، برای این بانوی هنرمند آرزوی موفقیت روز افزون را خواستار شدند.

مدیر مسئول پایگاه خبری شهید یاران از
مدیر کل سابق اداره بهزیستی استان اصفهان جناب آقای دکتر ولی الله نصر بابت فرصتی که در اختیار این مجموعه گذاشت، تشکر کرد و آروزی موفقیت وسلامتی ایشان را در تمام برهه های زندگی وکاریشان را از خداوند منان خواستار شد.

باصری در پایان خطاب به مسئولین سازمان بهزیستی و متولیان فرهنگی خواستار حمایت وتوجه بیشتری به این عزیزان توانمند شد.

باهم مستند چشم‌ها را باید شست را ببینیم

پارت اول
پارت دوم

دیدن ویدیو کامل در سایت تلوبیون