احزاب و گروههای سودانی نسبت به عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی هشدار دادند و تاکید کردند که هدف حاکمان عرب از عجله برای سازش با رژیم صهیونیستی حفظ حکومت و تاج و تختشان است. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، به نقل از شبکه المسیره یمن، «علی عبدالله» از رهبران جبهه مردمی علیه عادی […]

احزاب و گروههای سودانی نسبت به عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی هشدار دادند و تاکید کردند که هدف حاکمان عرب از عجله برای سازش با رژیم صهیونیستی حفظ حکومت و تاج و تختشان است.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، به نقل از شبکه المسیره یمن، «علی عبدالله» از رهبران جبهه مردمی علیه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی گفت: عادی سازی روابط حرفی است که غصب کنندگان سرزمین فلسطین ساخته اند تا رژیم صهیونیستی به صورت قانونی موجودیت یابد.

وی گفت: مساله فلسطین، مسئله ای نیست که فقط محدود به جغرافیای فلسطین باشد بلکه مساله یکایک مسلمان آزاده و فراتر از آن مساله بسیاری از کشورهای جهان به ویژه آمریکای لاتین است که در کنار فلسطینی ها که سرزمینشان غصب شده و در دنیا آواره شده اند، می ایستند.

در این پیوند، «عثمان ابراهیم» سخنگوی حزب آزادی سودان نیز تاکید کرد: راه حل ریشه ای که همه مسلمانان جهان باید برای آن تلاش کنند، از بین بردن رژیم اشغالگر اسرائیل است و تنها با زور می شود این رژیم را از سرزمین فلسطین بیرون راند.

وی افزود: رژیم اشغالگر اسرائیل که به زور سرزمین مقدس فلسطین را غصب کرده است، فقط با زور از آن خارج می شود.

همزمان جریان اسلامی سودان نیز مساله فلسطین را مساله امت اسلام دانست و نسبت به عادی سازی روابط با دشمن اشغالگر هشدار داد.

نماینده جریان اسلامی سودان در کنفرانسی مطبوعاتی در خصوص حملات و تعرض مکرر رژیم اشغالگر اسرائیل به مسجدالاقصی برگزار شد، اظهار داشت: دشمن صهیوینستی آزادی های مدنی و رسانه ای را زیر پا می گذارد و اقداماتش بویژه جنایت علیه بشریت و غصب بی رحمانه سرزمین های فلسطینی غیر اخلاقی است.

وی افزود: عجله حکام عرب برای عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر با هدف حفظ قدرت و تاج و تخت خود و به زیان منافع مردمانشان انجام می شود.