کشف محموله قاچاق از یک اتوبوس مسافربری فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از کشف یک محموله گیربُکس و دستگاه جوش خارجی قاچاق در بازرسی ازیک اتوبوس مسافربری خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سرهنگ بهزاد ثابت راسخ بیان داشت: در راستای مقابله جدی با پدیده شوم قاچاق، ماموران انتظامی شهرستان […]

کشف محموله قاچاق از یک اتوبوس مسافربری

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از کشف یک محموله گیربُکس و دستگاه جوش خارجی قاچاق در بازرسی ازیک اتوبوس مسافربری خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سرهنگ بهزاد ثابت راسخ بیان داشت: در راستای مقابله جدی با پدیده شوم قاچاق، ماموران انتظامی شهرستان حین کنترل خودروهای عبوری در محور مواصلاتی شهرستان به وسایل بار یک دستگاه اتوبوس مسافربری مشکوک در بررسی دقیق تر دریافتند که محموله از بار این اتوبوس فاقد هرگونه مدارک معتبر گمرکی بوده و به صورت قاچاق تهیه شده اند.

وی افزود: ماموران در این عملیات ۴دستگاه گیربُکس اتومات خودروهای لوکس به همراه ۳ دستگاه جوش صنعتی خارجی قاچاق که داخل قسمت بار اتوبوس جاسازی شده بودند را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر با بیان اینکه کارشناسان ارزش این کشفیات را ۵ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.