دیدار رئیس اتاق بازرگانی اصفهان با خانواده شهدای امنیت رئیس اتاق بازرگانی اصفهان با خانواده شهدای امنیت «محمد احسان شفیعی» و«امیر حسین زاده احمدی» دیدار و گفتگو کرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران ؛ امیر کشانی در این دیدار، ضمن ابراز همدردی و عرض تسلیت به خانواده شهدا گفت: امنیت و اقتدار امروز کشور را […]

دیدار رئیس اتاق بازرگانی اصفهان با خانواده شهدای امنیت

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان با خانواده شهدای امنیت «محمد احسان شفیعی» و«امیر حسین زاده احمدی» دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران ؛ امیر کشانی در این دیدار، ضمن ابراز همدردی و عرض تسلیت به خانواده شهدا گفت: امنیت و اقتدار امروز کشور را مرهون خون شهدا هستیم و خانواده شهدا و ایثارگران مقام والایی در پیشگاه خداوند متعال دارند و با اهدای خون عزیزان خود در راه حفظ آرمان انقلاب و کیان کشور، کار بزرگ و عظیمی را انجام دادند.
وی بیان کرد: در جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که افرادی در آن برای حفظ امنیت مردم از خود گذشتگی می‌کنند و به شهادت می‌رسند. این انسان‌های گرانقدر با از خود گذشتگی سبب شده‌اند تا مردم به راحتی زندگی کنند؛ به همین خاطر باید بر وجود چنین شهدایی افتخار کرد.
رئیس اتاق بازرگانی اصفهان ادامه داد: تمام فعالین اقتصادی اصفهان به خاطر از خود گذشتگی این شهدا همواره قدردان آنها هستند و به آنها افتخار می‌کنند. از خداوند متعال خواستارم که مسیر زندگی بنده و همه مردم را به گونه‌ای رقم بزند که در آینده شرمنده خون این شهدا نشویم.

سید وحید دزفولی، عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی نیز در این دیدار بیان کرد: وجود امنیت در کشور حاصل تلاش شبانه‌روزی تمام پرسنل نیروهای انتظامی است. در ناامنی‌های اخیر پرسنل نیروی انتظامی مظلوم واقع شدند و برخی از آنها در راه حفظ امنیت کشور شهید شدند. یکی از وظایفی که اتاق بازرگانی می‌تواند در قالب مسئولیت‌های اجتماعی خود داشته باشد این است که بتواند با انجام فعالیت‌هایی میزان احترام به پلیس را روز به روز بیشتر کند. ما قدردان خون شهدا هستیم چون آنها جان خود را دادند تا دیگران در امنیت و آسایش باشند.

محمدرضا گل احمد، عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی نیز در این دیدار بیان کرد: در فیلم منتشر شده از روز درگیری مشاهده شد که این دو شهید چه قدر خالصانه وارد میدان نبرد با آن شرور شدند. این حرکت آنها از خود گذشتگی آنها را نشان داد و به همین خاطر قابل ستودن است.
وی ادامه داد: وجود اینگونه از خود گذشتگی و رشادت از نیروهای حافظ امنیت در جامعه، سبب خواهد شد تا دیگران توان دست درازی به کشور نداشته باشند.

علی صفرنوراله، عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی نیز ضمن ابراز همدردی با خانواده این دو شهید، بیان کرد: باید به خانواده شهدا برای تربیت چنین فرزندانی که از جان خود می‌گذرند تا دیگران در آسایش باشند تبریک گفت. حضور چنین خانواده‌هایی در جامعه باعث افتخار همه ایرانیان است و امیدوارم در تمام مراحل زندگی خود موفق باشند.

در ادامه؛ حجت‌الله فرزانه، رئیس کلانتری ۱۶ اصفهان گفت: زمانیکه شخصی بخواهد بر امنیت مردم خدشه‌ای وارد کند؛ در واقع حیثیت نیروی انتظامی را زیر سوال برده است. به همین خاطر مأموران نیروی انتظامی همواره برای حفظ امنیت مردم در آمادگی کامل هستند. این دو شهید گرانقدر بلافاصله پس از اطلاع وجود این شرور در شهر، وارد عمل شدند و با آن فرد درگیر شدند. متأسفانه در این درگیری دو مأمور وظیفه شناس نیروی انتظامی، شهید امیرحسین زاده احمدی و محمد احسان شفیعی مورد اصابت گلوله قرار گرفتند و به درجه رفیع شهادت نائل آمدند. پس از بازرسی‌های به دست آمده مشخص شد که فرد شرور با خود نارنجک همراه داشت و اگر این دو شهید بزرگوار با سرعت عمل بالا با آن فرد درگیر نمی‌شدند، ممکن بود فاجعه‌ای بزرگ رخ دهد