عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: پزشکی قانونی به عنوان نهاد رسمی و به دور از دیدگاه سیاسی علت فوت خانم امینی را بررسی کرده که نتیجه بررسی‌ها از عدم وجود شکستگی در بدن وی حکایت می‌کند. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، حسن رزمیان مقدم با اشاره به گزارش پزشکی قانونی […]

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: پزشکی قانونی به عنوان نهاد رسمی و به دور از دیدگاه سیاسی علت فوت خانم امینی را بررسی کرده که نتیجه بررسی‌ها از عدم وجود شکستگی در بدن وی حکایت می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، حسن رزمیان مقدم با اشاره به گزارش پزشکی قانونی درباره علت فوت خانم مهسا امینی گفت: پزشکی قانونی نهاد رسمی رسیدگی کننده به این موضوع است و این نهاد ابعاد مختلف علت فوت خانم امینی را به طور دقیق مورد بررسی قرار داده است.

نماینده مردم درگز در مجلس شورای اسلامی افزود: بررسی‌های انجام شده پیرامون علت فوت خانم مهسا امینی به دور از هرگونه نگاه سیاسی در پزشکی قانونی انجام شده و گزارش این نهاد رسمی و قانونی عدم وجود شکستگی و عدم ضرب و شتم خانم امینی را تایید می‌کند.

عضو کمیسیون بهداشت مجلس اظهار داشت: فوت خانم مهسا امینی را بهانه‌ای برای آشوب‌ها بود و لیدرهای این جریان قصد و نیت دیگری داشتند و به دنبال براندازی نظام و ایجاد فتنه بودند.

وی خاطرنشان کرد: اگر فوت خانم امینی هم نبود آنها بهانه دیگری را پیدا می کردند و به دنبال اغراض خود بودند و لذا فضاسازی این قبیل افراد و جریانات درباره علت فوت خانم امینی به هیچ وجه منطقی و کارشناسی نیست.

رزمیان مقدم افزود: همانطور که گفتم پزشکی قانونی نهاد رسمی و قانونی برای رسیدگی به این موضوع است و لازم است همگان در برابر گزارش این سازمان تمکین کنند.