سرلشکر پاسدار حسین سلامی در پیامی شهادت جمعی از زائرین در جنایت تروریستی تکفیری در حرم احمدبن موسی(ع) در شیراز را تسلیت و تعزیت گفت. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، متن پیام به شرح زیر است: «شهادت مظلومانه جمعی از زائرین و هموطنان عزیز در جنایت تروریستی اشقیای […]

سرلشکر پاسدار حسین سلامی در پیامی شهادت جمعی از زائرین در جنایت تروریستی تکفیری در حرم احمدبن موسی(ع) در شیراز را تسلیت و تعزیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، متن پیام به شرح زیر است:

«شهادت مظلومانه جمعی از زائرین و هموطنان عزیز در جنایت تروریستی اشقیای تکفیری در حرم احمدبن موسی (ع) در شیراز را به پیشگاه مقدس حضرت، ولی عصر (ارواحنافداه)، مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و آحاد ملت شریف ایران بویژه خانواده‌های معظم شهدای حادثه تسلیت و تعزیت می‌گویم.

این جنایت هولناک نشان داد دشمنان عزت، اقتدار و پیشرفت ایران اسلامی برای دست یابی به اهداف و آرزو‌های شیطانی خود از هیچ جنایتی فرو گذار نکرده و حاضرند مردان، زنان و کودکان بی دفاع را حتی در هنگامه نماز و حمد و ثنای پروردگار متعال در حرم اهل بیت پیامبر اعظم (ص) قربانی و به خاک و خون بکشانند.

با محکومیت شدید این جنایت وحشیانه و اقدام پلید به حامیان و همراهان پشت صحنه آن قاطعانه اعلام می‌کنیم:

” آتش خشم و انتقام ملت بصیر، هوشمند و همیشه در صحنه ایران که توطئه اغتشاشات و آشوبگری‌های اخیر دشمن را در مسیر میرایی قرار داده و با سلب شادمانی از اردوگاه شیطان آنان را مایوس و ناامید ساخته است، سرانجام دامان آنان را خواهد گرفت و به سزای اعمال ننگین خود خواهد رساند.

از درگاه حضرت حق تعالی برای شهیدان گرانقدر همنشینی با حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و برای مجروحین حادثه شفای عاجل طلب می‌کنم.»

سرلشکر پاسدار حسین سلامی
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی