شهرستان نجف آباد مقصد بیست و دومین سفر شهرستانی استاندار اصفهان

شهرستان نجف آباد میزبان بیست و دومین سفر شهرستان کاروان خدمت دولت مردمی در استان اصفهان شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، صبح امروز هجدهم مردادماه، بیست و دومین سفر شهرستانی استاندار اصفهان، معاونین و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان به شهرستان نجف آباد رقم خورد.

حضور در گلزار شهدا و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان، دیدار با خانواده معزز شهید حججی، بازدید از مرکز خیرساز علویجه، بازدید از بیمارستان نیمه تمام شیخ بهایی، بازدید از شرکت گاز سوزان و رونمایی از دو طرح دانش‌بنیان، بازدید از پروژه زیرگذر شهدای دانشجو، بازدید از پروژه ۵۷۷ واحدی مسکن ملی، گفتگوی بدون واسطه با مردم شهرستان، دیدار با نخبگان و فعالان فرهنگی و اجتماعی شهرستان و برگزاری شورای اداری مشترک استان و شهرستان بخش‌هایی از برنامه‌های استاندار اصفهان در شهرستان نجف آباد است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان ضمن بازدید از پروژه‌های عمرانی این شهرستان با بخشداران، شهرداران، دهیاران و رؤسای شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان نجف آباد دیدار و گفتگو خواهد کرد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری نیز ضمن بازدید از شهرک‌های صنعتی علویجه و دهق در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان نجف آباد حضور خواهد یافت.
در جریان این سفر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری با نخبگان و فعالان فرهنگی و اجتماعی شهرستان نجف آباد دیدار و گفتگو خواهد کرد.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری نیز ضمن برگزاری شورای اداری مشترک استان و شهرستان با کارکنان فرمانداری و بخشداری های شهرستان گفتگو خواهد کرد