تشیع پیکر شهید محسن حمیدی یکی از سه شهید مدافع امنیت در استان اصفهان همزمان با روز تولدش مراسم تشیع پیکرهای پاک سه مدافع امنیت در استان اصفهان با حضور استاندار و مسئولان این استان برگزار شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ همزمان با نخستین روز از گرامیداشت هفته بسیج، پیکر های پاک […]

تشیع پیکر شهید محسن حمیدی یکی از سه شهید مدافع امنیت در استان اصفهان همزمان با روز تولدش

مراسم تشیع پیکرهای پاک سه مدافع امنیت در استان اصفهان با حضور استاندار و مسئولان این استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران؛ همزمان با نخستین روز از گرامیداشت هفته بسیج، پیکر های پاک سه شهید مدافع امنیت در استان اصفهان که در درگیری بااغتشاشگران به شهادت رسیده بودند، با حضور مسئولان استانی برگزار شد.

در این مراسم مادر شهید (محسن حمیدی) که یکی از سه شهید مدافع امنیت بود، ضمن تبریک شهادت فرزند شهیدش اعلام کرد که پسر من همزمان با سالروز تولدش شهید شده که این یک افتخار بزرگیست برای ما.

فرزند این شهید والا مقام در مراسم خاکسپاری پدر شهیدش با شعارهای مکرر مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل خشم ونفرت خود را از دشمنان اسلام وانقلاب اعلام کرد و توطئه های آنان را در اغتشاشات یک ماه اخیر علیه کشور عزیزمان ایران را محکوم کرد.

پیکرهای پاک این شهدای مظلوم مدافع امنیت با حضور آحاد مردم شهید پرور وهمیشه در اصفهان بدرقه و در گلزار شهدای این استان به خاک سپرده شدند.