سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گزینه پیشنهادی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی را مدیری موفق دانست و گفت: مرتضوی می‌تواند حوزه وسیع وزارت کار را به درستی مدیریت کند و به احتمال زیاد رای اعتماد نمایندگان را کسب خواهد کرد. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، محمد مهدی مفتح در مورد […]

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گزینه پیشنهادی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی را مدیری موفق دانست و گفت: مرتضوی می‌تواند حوزه وسیع وزارت کار را به درستی مدیریت کند و به احتمال زیاد رای اعتماد نمایندگان را کسب خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، محمد مهدی مفتح در مورد سوابق و عملکرد گزینه پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی حوزه فعالیت وسیعی دارد که از موضوعات اجتماعی تا اقتصادی را در بر می‌گیرد این وزارتخانه مسئولیت حوزه کاری گسترده و مهمی از جمله بازنشستگان، اشتغال و رفاه اجتماعی را بر عهده دارد و مدیر این وزراتخانه باید بتواند این وزراتخانه مهم را به درستی مدیریت کند.

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در مورد سوابق گزینه پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان داشت:مرتضوی سابقه اجرایی زیادی در حوزه مدیریتی دارند و هم اکنون معاون اجرایی رییس جمهور است و سابقه کار معاونت و مدیریت در حوزه های مختلف را دارد.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: مرتضوی شناخت خوبی نسبت به حوزه وزرات کار دارد و سوابق اجرایی موفقی در حوزه‌های مختلف داشته با توجه به نزدیکی ایشان به رییس جمهور و دولت می تواند مسائل و مشکلات این وزراتخانه را حل کند.

مفتح گزینه پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی را با توجه به سوابق و عملکردش مدیری موفق دانست و گفت: وی می‌تواند حوزه وسیع وزرات کار را به درستی مدیریت کند و به احتمال زیاد رای اعتماد نمایندگان را کسب خواهد کرد.

سید صولت مرتضوی باباحیدری، متولد ۱۳۴۰ از چهارمحال بختیاری سرپرست فعلی نهاد ریاست‌جمهوری است که در کارنامه خود سمت‌هایی مختلفی از بخشداری تا معاون اجرایی رئیس‌جمهور دولت سیزدهم را بر عهده داشته است.

وی ریاست سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، ستاد انتخابات کشور، معاون سیاسی وزارت کشور، شهردار مشهد، استاندار خراسان جنوبی، بخشدار مرکزی فارسان، فرماندار لردگان، فرماندار بیرجند، مدیرکل اقدامات تأمینی سازمان زندان‌ها، مدیرکل امور اداری و مالی سازمان زندان‌ها را عهده‌دار بوده است.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور روز شنبه (۲۳ مهرماه) در نامه‌ای به محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، سید صولت مرتضوی را به‌عنوان وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی معرفی کرد.