آیین اختتامیه جشنواره فرهنگی ورزشی “با هم در اوج” با حضور مسئولانی استانی و شهرستانی در کاشان، برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، به نقل از روابط عمومی، آیین اختتامیه جشنواره فرهنگی ورزشی «با هم در اوج» با معرفی تیم‌ها و نفرات برتر در رشته‌های بسکتبال با ویلچر، والیبال نشسته، فوتسال، بوچیا، دو […]

آیین اختتامیه جشنواره فرهنگی ورزشی “با هم در اوج” با حضور مسئولانی استانی و شهرستانی در کاشان، برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، به نقل از روابط عمومی، آیین اختتامیه جشنواره فرهنگی ورزشی «با هم در اوج» با معرفی تیم‌ها و نفرات برتر در رشته‌های بسکتبال با ویلچر، والیبال نشسته، فوتسال، بوچیا، دو و میدانی، تنیس روی میز، ویلچررانی، دارت، طناب زنی، شطرنج و گلبال ویژه آقایان و رقابت‌های والیبال نشسته، بوچیا، دو و میدانی، تنیس روی میز، ویلچررانی، طناب زنی، شطرنج و دارت ویژه بانوان در مجموعه تالار شهر کاشان برگزار شد.

حسن بخشنده امنیه شهردار کاشان با تقدیر ویژه از اداره بهزیستی شهرستان کاشان، اقدامات و نگاه ویژه مجموعه بهزیستی را به این رویداد ورزشی ستودنی دانست.

جشنواره فرهنگی ورزشی “با هم در اوج” به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان و همکاری اداره بهزیستی، اداره ورزش و جوانان، هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین و موسسه حامیان ورزش و با مشارکت انجمن‌ها و موسسات فعال حوزه افراد دارای معلولیت در قالب مسابقات متنوع ورزشی برگزار شد.