تیم ما بازی به بازی بهتر خواهد شد سرمربی تیم هندبال سپاهان گفت: اینجا هستم تا به سپاهان برای مسابقات آسیایی کمک کنم، کار سختی بود که تمرین بدهم اما بیرون زمین بازی بنشینم، همکاری خوبی بین من، رحیمی‌زاده و قشقایی وجود دارد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، هفته هجدهم لیگ برتر هندبال […]

تیم ما بازی به بازی بهتر خواهد شد

سرمربی تیم هندبال سپاهان گفت: اینجا هستم تا به سپاهان برای مسابقات آسیایی کمک کنم، کار سختی بود که تمرین بدهم اما بیرون زمین بازی بنشینم، همکاری خوبی بین من، رحیمی‌زاده و قشقایی وجود دارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، هفته هجدهم لیگ برتر هندبال با برتری سپاهان مقابل سپاهان‌نوین و گیتی‌پسند مقابل زغال‌سنگ در اصفهان پیگیری شد.

وسلین وویوویچ، سرمربی جدید تیم هندبال سپاهان پس از دیدار تیمش با سپاهان‌نوین در گفتگو با خبرنگار ایراسین اظهار داشت: برای شروع بازی مشکلی بود، ما برای مسابقه نهایی می‌جنگیم، قسمت‌هایی از بازی را بدون نظم بودیم، اشتباهات بچگانه‌ای در دفاع و حمله داشتیم، نیاز به زمان داریم تا تغییرات جا بیافتد، برای برد خوشحالم اما برای خیلی از نقص‌ها خوشحال نیستم اما مطمئنم بازی به بازی تا مسابقه نهایی بهتر خواهیم شد.

وی افزود: سخت و پیچیده بود اما امروز مجوز حضور روی نیمکت را دریافت کردم؛ در مورد داوری یک سری از خطاها در اروپا گرفته نمی‌شود، اگر همه بازی‌ها را با یک اختلاف نیز ببریم من همیشه راضی هستم.

وویوویچ تصریح کرد: اینجا هستم تا به سپاهان برای مسابقات آسیایی کمک کنم، کار سختی بود که تمرین بدهم اما بیرون زمین بازی بشینم، همکاری خوبی بین من، رحیمی‌زاده و قشقایی وجود دارد، تجربه هدایت همزمان تیم ملی و تیم باشگاهی را در اسلوونی و مونته‌نگرو داشتم و حالا نیز این کار را در ایران انجام خواهم داد.