در پنج ماهه اول سال جاری، آمار تلفات ناشی از حوادث رانندگی ارجاعی به اداره کل پزشکی قانونی استان اصفهان تعداد ۴۷۴ نفر بود. این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که آمار تلفات ۴۶۴ نفر بود، ۲٫۲درصد افزایش داشته است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی […]

در پنج ماهه اول سال جاری، آمار تلفات ناشی از حوادث رانندگی ارجاعی به اداره کل پزشکی قانونی استان اصفهان تعداد ۴۷۴ نفر بود. این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که آمار تلفات ۴۶۴ نفر بود، ۲٫۲درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی استان اصفهان از مجموع تلفات حوادث ترافیکی پنج ماهه اول سال جاری در استان، ۹۶ نفر زن و ۳۷۸ نفر مرد بوده اند.

بیشترین تلفات حوادث ترافیکی با ۲۸۸ نفر در جاده‌های برون‌ شهری و ۱۷۲ نفردر مسیرهای درون ‌شهری گزارش شده است.

همچنین در پنج ماهه اول امسال تعداد ۱۴ هزار و ۷۵۱ مصدوم حوادث ترافیکی به اداره کل پزشکی قانونی استان اصفهان و مراکز تابعه مراجعه کرده اند که از این تعداد چهار هزار و ۲۳۷ نفر زن و ده هزار و ۵۱۴ نفر مرد هستند.

لازم به ذکر است آمار مصدومین حوادث ترافیکی در پنج ماهه اول امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۰٫۷ درصد افزایش داشته است.