تجیهزسیستم ایکس‌ری در پایانه‌های مرزی استان در دستور کار قرار گرفته است/لزوم توجه به معیشت مرزنشینان استاندار کردستان با مهم شمردن تجیهز سیستم ایکس‌ری در پایانه‌های مرزی، گفت: تحقق این امر به امر صادرات و واردات کالا در گمرکات مرزی سرعت می‌بخشد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ اسماعیل زارعی کوشا در […]

تجیهزسیستم ایکس‌ری در پایانه‌های مرزی استان در دستور کار قرار گرفته است/لزوم توجه به معیشت مرزنشینان

استاندار کردستان با مهم شمردن تجیهز سیستم ایکس‌ری در پایانه‌های مرزی، گفت: تحقق این امر به امر صادرات و واردات کالا در گمرکات مرزی سرعت می‌بخشد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ اسماعیل زارعی کوشا در نشست شورای توسعه پایدار شرق و غرب کشور که به ریاست وزیر کشور برگزار شد، اظهار کرد:با توجه به حجم بالای صادرات و واردات کالا از مرزهای استان، تجهیز هر چه قوی‌تر گمرکات استان به دستگاه‌های پیشرفته ایکس‌ری برای سرعت بخشی به روند کار امری ضروری است.

زارعی کوشا گفت: فعال شدن بازارچه‌های مرزی کمک بزرگی به معیشت مرزنشیان خواهد کرد و لازم است دستگاه‌های ذی‌ربط در عملیاتی شدن این امر مهم اقدام لازم را به عمل آورند.

استاندار کردستان با اشاره به حماسه تاریخی دیگری در روز ۲۲ بهمن سال جاری در کردستان افزود:افزایش صد درصدی حضور آحاد مردم استان کردستان به خصوص در شهر سنندج در اجتماع عظیم ۲۲بهمن، آورده ای بسیار مهم برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محسوب می شود و لازم است رسانه ها در بیان و ارائه این دستاورد ها نقش فعالتری داشته باشند.