وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در حوزه عفاف و حجاب در این وزارتخانه ستاد تشکیل شده و دوستان ما در این ستاد در حال تلاش هستند و آن چیزی که در این حوزه وظیفه داریم را به خوبی انجام خواهد داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، […]

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در حوزه عفاف و حجاب در این وزارتخانه ستاد تشکیل شده و دوستان ما در این ستاد در حال تلاش هستند و آن چیزی که در این حوزه وظیفه داریم را به خوبی انجام خواهد داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در باره اقدامات این وزارتخانه در حوزه عفاف و حجاب گفت: بحث عفاف و حجاب یک موضوع فرابخشی و فرا دستگاهی است و همه آحاد مختلف دستگاه‌های اداری موظف هستند به ترویج فرهنگ عفاف و حجاب موظف هستند ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم.

وی تاکید کرد: در بحث عفاف و حجاب در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ستاد تشکیل شده است و دوستان ما در این حوزه در حال تلاش هستند و وزارت کار تعاون، کار و رفاه اجتماعی آن چیزی که احساس می کند در این حوزه وظیفه دارد را به خوبی انجام خواهد داد.

مرتضوی همچنین گفت: در همین جا هم لازم است از همه همکاران در مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قدردانی کنم که به بحث اهمیت موضوع عفاف و حجاب واقف بوده و همه مروج فرهنگ عفاف و حجاب هستند.

گفتنی است پویش‌هایی در سامانه تعاملی « فارس من» خبرگزاری فارس به ثبت رسیده که امضاکنندگان پویش از مسئولان دستگاه های اجرایی خواسته اند به وخاسته‌اند به وظایف خود در حوزه عفاف و حجاب عمل کنند.

در متن یکی از این پویش‌ها که با عنوان « ۲۶ نهاد مسئول متولی حجاب پاسخگو باشند» ثبت شده، آمده است: « وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت صنعت معدن و تجارت، سازمان صدا و سیما، نیروی انتظامی، سازمان ملی جوانان، سازمان تبلیغات اسلامی، وزارت آموزش و پرورش، وزارت امور اقتصادی و دارایی، وزارت علوم، مرکز امور زنان و خانواده، وزارت ارتباطات، سازمان تربیت بدنی، شهرداری، وزارت بهداشت، ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر، سازمان بهزیستی، وزارت امور خارجه، وزارت کار و امور اجتماعی، مجلس شورای اسلامی، وزارت کشور، سازمان مدیریت و برنامه ریزی، قوه قضاییه، وزارت راه و شهرسازی، سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، نیروی مقاومت بسیج و وزارت راه و ترابری، ۲۶ دستگاهی هستند که از سال ۸۴ تاکنون موظف شده‌اند تا وظایفی را که شورای فرهنگ عمومیِ شورای عالی انقلاب فرهنگی برای آن‌ها تعیین کرده است، اجرا کنند.