سید جواد هاشمی درباره تیم ملی و بازیکنان بیان کرد: باید بپذیریم که این تیم همه ایرانیان در همه دنیاست و باید پشت آنها باشیم. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،این بازیگر سینما و تلویزیون درباره نبودنش در این دوره از جام جهانی برخلاف برخی از دوره‌ها عنوان کرد: روز قبل از سفر به قطر، […]

سید جواد هاشمی درباره تیم ملی و بازیکنان بیان کرد: باید بپذیریم که این تیم همه ایرانیان در همه دنیاست و باید پشت آنها باشیم.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،این بازیگر سینما و تلویزیون درباره نبودنش در این دوره از جام جهانی برخلاف برخی از دوره‌ها عنوان کرد: روز قبل از سفر به قطر، انصراف دادم، قرار بود با چند نفر از دوستان و هنرمندان بروم اما نرفتم. گاهی اوقات شما سبک و سنگین می‌کنید، ببینید چه کاری بهتر است و من هم ترجیح دادم مثل همه مردم از تلویزیون بازی‌ها را ببینم.هاشمی در ادامه درباره تیم هنرمندان عنوان کرد: من ۲۲ سال است که در تیم هنرمندان مشغولم و همچنان در حال بازی هستیم. ما بیش از ۷۵۰ بازی خیریه در این سال‌ها انجام دادیم، چه در داخل و چه در خارج از کشور. نه تنها درآمدی کسب نکردیم که اتفاقا سعی کردیم درآمدی برای امور خیریه، معلولین، زندانیان در بند و… جمع آوری کنیم.

این بازیگر درباره حمایت‌ها از تیم ملی و اینکه برنامه‌ای با هنرمندان برای این منظور دارند یا خیر؟ بیان کرد: گاهی اوقات باید در برابر موج های این چنینی سکوت کرد،بدون هیچ تردیدی می‌گویم که متاسفم که حتی حرف حق را باید در خاموشی و با دهان بسته گفت. بهتر است هیچ نگوییم چون هر چه بگوییم به یک نفر برمی‌خورد. متاسفم از جامعه‌ای که نباید دو قطبی می شد و شد و الان باید سکوت کرد. این حرف من نیست و حرف اهالی هنر و ورزش هم هست که هرچه بگوییم ممکن است اتفاق بدی پس آن رخ دهد.