دشمن در فتنه بدپوششی و کشف حجاب شکست خورد دبیر ستاد امربه‌معروف استان اصفهان گفت: دشمن در فتنه بدپوششی و کشف حجاب شکست خورد و به اهداف خود نرسید چرا که مردم ما خصوصاً بانوان به دشمن پشت‌پا زدند و پایبندی خود را به اعتقادات اسلامی را به دشمنان نشان دادند. به گزارش پایگاه خبری شهید […]

دبیر ستاد امربه‌معروف استان اصفهان گفت: دشمن در فتنه بدپوششی و کشف حجاب شکست خورد و به اهداف خود نرسید چرا که مردم ما خصوصاً بانوان به دشمن پشت‌پا زدند و پایبندی خود را به اعتقادات اسلامی را به دشمنان نشان دادند.
 
به گزارش پایگاه خبری شهید یاران؛ حجت‌الاسلام‌ محسن مظاهری در همایش تجلیل از آمران به معروف اظهار کرد: خداوند متعال رحمت واسعه خود را به‌خاطر افرادی که دغدغه دین دارند و در جامعه نسبت به منکرات جامعه بی‌تفاوت نیستند، می‌فرستد.

وی تصریح کرد: دشمن در فتنه بدپوششی و کشف حجاب شکست خورد و به اهداف خود نرسید چرا که مردم ما خصوصاً بانوان به دشمن پشت‌پا زدند و پایبندی خود را به اعتقادات اسلامی را به دشمنان نشان دادند. در جامعه اسلامی اکثریت مردم دل داده اهل‌بیت هستند و نظام اسلامی را دوست دارند.

دبیر ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر اصفهان به قدم‌های خیر آمران به معروف در جامعه اشاره و بیان داشت: کار خیری که شما آمران به معروف و ناهیان از منکر که انجام می‌دهید و در این راه مقدس قدم برمی‌دارید طبق روایات ائمه معصومین (علیهم‌السلام) جزای رحمت و خیر در زندگی شما قرار می‌دهد.

حجت‌الاسلام مظاهری به مردمی‌بودن ستاد امربه‌معروف اشاره و افزود: ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر یک نهاد انقلابی و مردمی است و نیروهای ستاد همان مردم هستند که در نظارت بر اجرای قوانین مصوب فعالیت می‌کند و در هرجایی در اجرای قانون مشکلی پیش بیاید مطالبه‌گری می‌کند.

لازم به ذکر است در این همایش از آمران به معروف که در ایام ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ در نقاط مختلف اصفهان فعالیت داشتند تقدیر شد