دکتر عبدالسلام کریمی با خانواده مرحومه امینی دیدار و گفت‌وگو کرد در راستای انجام وظایف محوله دکتر عبدالسلام کریمی؛ مشاور رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی با خانواده مرحومه مهسا امینی دیدار و گفت و گو کرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛به نقل از انسجام ملی، دکتر عبدالسلام […]

دکتر عبدالسلام کریمی با خانواده مرحومه امینی دیدار و گفت‌وگو کرد

در راستای انجام وظایف محوله دکتر عبدالسلام کریمی؛ مشاور رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی با خانواده مرحومه مهسا امینی دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛به نقل از انسجام ملی، دکتر عبدالسلام کریمی؛ مشاور رئیس‌جمهور درامور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی برابر وظایف محوله و در راستای تقویت اتحاد و انسجام ملی و خنثی نمودن توطئه دشمنان امنیت پایدار کشور عزیزمان ایران، با خانواده مرحومه امینی دیدار و ضمن دلجویی از آنها، بر ظرفیت بالای قانونی برای پیگیری مطالبات در مراجع ذی‌ربط تأکید کرد.
در این دیدار که در منزل کاک امجد امینی پدر مرحومه انجام شد؛ ضمن مطرح کردن خواسته‌های خود بر نظارت و پیگیری ریاست محترم جمهور در این حادثه تأکید داشتند.
در پایان این دیدار ماموستا عبدالسلام کریمی ضمن ابراز همدردی عمیق خود از حادثه مذکور، بر پیگیری مطالبات خانواده محترم مرحومه امینی از مجاری ذیربط تأکید کرد: مرحومه مهسا امینی همچون دختر خودم بوده و قطعا به صورت ویژه پیگیر این مسأله خواهم بود و تمامی دغدغه‌ها و مطالب خانواده امینی را شخصا به استحضار ریاست محترم جمهور خواهم رساند.
بر اساس این گزارش خانواده امینی در این دیدار از قصور احتمالی تیم پزشکی و تأخیر در رسیدگی به وضعیت درمانی وی شکایت داشته و بر پیگیری ویژه و شناسایی و معرفی مقصرین احتمالی حادثه تأکید کردند.
ضمناً گزارش کامل و جزئیات این دیدار جهت استحضار ریاست محترم جمهور ارسال شده است.

کویستان عبدالحکیمی/کردستان