اُفت ۱۶ هزار و ۹۱ واحدی شاخص کل بورس شاخص کل بورس با اُفت ۱۶ هزار و ۹۱ واحدی در تراز یک میلیون و ۶۵۲ هزار و ۹۵ واحدی ایستاد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، چهارشنبه (۲۱ دی) در ابتدای بازار شاخص کل بورس با اُفت ۳ هزار و ۲۶۴ واحدی در ارتفاع […]

اُفت ۱۶ هزار و ۹۱ واحدی شاخص کل بورس

شاخص کل بورس با اُفت ۱۶ هزار و ۹۱ واحدی در تراز یک میلیون و ۶۵۲ هزار و ۹۵ واحدی ایستاد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، چهارشنبه (۲۱ دی) در ابتدای بازار شاخص کل بورس با اُفت ۳ هزار و ۲۶۴ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۶۶۴ هزار و ۹۲۲ واحدی قرار گرفت. در انتهای بازار شاخص کل بورس با اُفت ۱۶ هزار و ۹۱ واحدی در تراز یک میلیون و ۶۵۲ هزار و ۹۵ واحدی ایستاد.

ارزش معاملات بورس تهران امروز به حدود رقم ۶ هزار و ۳۷۱ میلیارد تومان رسید. «شستا»، «کگل» و «خودرو» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند و «شستا»، «خگستر» و «خودرو» سه نماد پر تراکنش بودند.

شاخص کل هم وزن هم با رشد ۵۶۸ واحدی روی پله ۵۰۴ هزار و ۲۰۵ واحدی قرار گرفت. همچنین حجم معاملات امروز سهام در بورس تهران به تعداد ۱۳ هزار و ۶۰ میلیارد سهم به ارزش ۶ هزار و ۳۷۱ هزار تومان رسید

شاخص فرابورس هم با اُفت ۱۱۰ واحد روی پله ۲۱ هزار و ۳۳ واحدی ایستاد. همچنین حجم معاملات امروز سهام در فرا بورس به تعداد ۵ هزار و ۵۰ میلیارد سهم به ارزش ۲ هزار و ۱۰۹ میلیارد تومان رسید.

برترین گروه صنعتی بورس
امروز خودرو بیشترین ارزش معامله را با مبلغ هزار و ۶۴۸ میلیارد تومان به خود اختصاص داد. همچنین «فلزات اساسی» و «شیمیایی» در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.

بیشترین افزایش و کاهش قیمت در بورس
سهام شرکت‌های تملت، شپاکسا و دالبر بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت‌های پارسیان، خچرخش و خکار بیشترین کاهش قیمت را در بورس تهران تجربه کردند.

بیشترین افزایش و کاهش قیمت در فرابورس
سهام شرکت‌های غگیلا، حاسا و رافزا بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت گدنا، غدیس و لطیف بیشترین کاهش قیمت را در فرابورس ایران تجربه کردند.

برترین عرضه و تقاضا در بورس
بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های افران، فردا و فیروزا و بیشترین عرضه فروش را نماد‌های همای، فیروزا و خودور در بورس ایران داشتند.

برترین عرضه و تقاضا در فرابورس
بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های اعتماد، ثبات و اوصتا و بیشترین عرضه فروش را نماد‌های سپیدما، آوند و اعتماد در فرابورس ایران داشتند.

بیشترین ارزش و حجم معاملات سهام در بورس و فرابورس
نماد‌های وساخت، ومعادنح و خودرو بیشترین ارزش معامله و نماد‌های وساخت، شستا و وتجارت ۲ بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.

نماد‌های اراد ۳۹، سپیدما ۴، کارا بیشترین ارزش معامله و نماد‌های دی، کرمان و گدنا بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.