شکارچیان غیر مجاز سابقه دار در شهرستان قروه دستگیر شدند رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قروه گفت: محیط بانان این شهرستان موفق به دستگیری شکارچیان غیرمجاز سابقه دار در منطقه حفاظت شده بدر و پریشان شدند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ توفیق زارعی افزود: محیط بانان اداره حفاظت محیط زیست […]

شکارچیان غیر مجاز سابقه دار در شهرستان قروه دستگیر شدند

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قروه گفت: محیط بانان این شهرستان موفق به دستگیری شکارچیان غیرمجاز سابقه دار در منطقه حفاظت شده بدر و پریشان شدند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ توفیق زارعی افزود: محیط بانان اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قروه حین گشت زنی در منطقه حفاظت شده بدر و پریشان با رویت شکارچیان و با رصد و اشراف به منطقه موفق به دستگیری دو شکارچی سابقه دار شدند.
وی اظهار کرد: در بازرسی از این متخلفان غیرمجاز یک قبضه اسلحه شکاری و ۲۳ فشنگ کشف و ضبط شد.

وی ادامه داد: شکارچیان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.
منطقه بدر و پریشان یک زیستگاه بکر و باارزش با مساحت ۴۳ هزار هکتار در جنوب شهرستان قروه واقع گردیده و دارای ۴۲ گونه پرنده، ۱۲ گونه پستاندار و ۸گونه خزنده بوده که گونه شاخص منطقه کل و بز می باشد . چشمه های پر آب با ارزش فرهنگی و مذهبی و امام زاده موجود در منطقه از ارشهای فرهنگی و گردشگری منطقه محسوب میگردد.