جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بزرگترین ناو آمریکا با ۲۲۰ متر طول را با یک اشاره و با موشک‌های نقطه‌زن ‌می‌زنیم به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین طیبی‌فر پیش‌ازظهر امروز در یادواره شهدای روحانی استان کردستان که در سالن جلسات مرکز بزرگ اسلامی سابق […]

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بزرگترین ناو آمریکا با ۲۲۰ متر طول را با یک اشاره و با موشک‌های نقطه‌زن ‌می‌زنیم

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین طیبی‌فر پیش‌ازظهر امروز در یادواره شهدای روحانی استان کردستان که در سالن جلسات مرکز بزرگ اسلامی سابق در این شهر برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: این جلسه مزین به حضور خانواده‌های گرانقدر شهدا و به‌یاد ۵۱ شهید روحانی این خطه برگزار شده است.
وی با بیان اینکه روحانیون کردستانیدر دوران دفاع مقدس و حملات ناجوانمردانه رژیم بعثی عراق و ترور به شهادت رسیده‌اند، گفت:کنگره‌های استانی استقبال از برگزاری کنگره بزرگ شهدای روحانی کشور است که چهارم خردادماه سال‌جاریبا پیام مقام معظم رهبری در شهر مقدس قم برگزار می‌شود.
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامیبا بیان اینکه، کنگره بزرگ کشوری به نام ۴ هزار شهید روحانی ثبت و ضبط شده که بنیاد شهید و حوزه‌های علمیه شهادت و جایگاه تحصیلات یآنها راتائید کرده است، برگزار می‌شود،خاطرنشان کرد: روحانیت نه‌تنها در دوران دفاع مقدس بلکهدر همه دوران‌های مختلف تاریخ و هر جایی که احساس خطرشده است، پیش‌گام بوده و جان خود را تقدیم انقلاب کرده‌اند.
وی با ذکر اینکه روحانیون شیعه و سنی کنار هم توسط دشمنان به شهادت رسیده‌اند،افزود: اشتراکات در مبانی باعث شده است هر کجا که اسلام و کشورهای اسلامی در معرض خطر قرار گرفته‌اند، عالمان دینی حضور فعال داشته و جانفشانی کرده‌اند.
طیبی‌فر تصریح کرد:باید به‌صورت ویژه از خانواده‌های صبور و فداکار شهدا تقدیر شود چراکه آنان عزیزترین کس خود راتقدیم انقلابکرده‌اند. وقتی عزیزی از یک خانواده گرفته می‌شود تبعات زیادی دارد؛ اما خانواده این عزیزان با صبر و حوصله مثال‌زدنی «مقاومت و ایستادگی» خود را اعلام کردند.
وی در بخشی دیگر از سخنان خود با یادآوری اینکه حرکت مردم دین‌مدار ایران تحت فرمان یک مجتهد جامع‌الشرایط و ولی‌فقیه در دنیا زلزله سیاسی ایجاد کرد، گفت:این حرکت بزرگ و انقلابی ملت ایران به رهبری امام خمینی(ره) سیلی محکمی به گوش برخی از گردن‌کشان دنیا زده که هنوز بعد از ۴۳ سال گیجی آنها برطرف نشده است.
انقلاب اسلامیتمام طراحی‌های دشمنان راخنثی کرده است
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با ذکر اینکه انقلاب اسلامی تمام طراحی‌های دشمنان راخنثی کرده است، عنوان کرد:مدتی تفکرات مارکسیستی و کمونیستی در دنیا جولان می‌داد و از دین به عنوان افیون ملت‌ها نام می‌برد، اما این نظریه با حرکت انقلابی مردم ابطال شد.
به گفته وی، فوکویاما به عنوان لیبرال دموکراسی بالاترین مدل اداره حکومت در دنیا را داده بود که این زلزله سیاسی با شکل و نوع حکومتی که تشکیل داد این نظریه فوکویاما را هم متزلزل کرد.
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکهجغرافیای دنیای اسلام یک جغرافیای وسیع بوده که هم‌اکنون تا ۲ میلیارد عضو داشته که انقلاب اسلامی این جغرافیا را به حرکت درآورده است، اظهار کرد: امروز هر کجا بزرگ‌ترین مجموعه‌های بین‌المللی در خصوص دنیا می‌خواهند تصمیم بگیرند نمی‌توانند اسلام را نادیده بگیرند در حالی‌که قبل از انقلاب این‌گونه نبود.
وی با بیان اینکه امروزه اسلام بر خلاف گذشته، نقش کلیدی و محوری در تصمیم‌گیری‌های جهان اسلام دارد، افزود:زلزله سیاسی یک معنای جدیدی از مقاومت و ایستادگی همچون “مقاومت با دست خالی در برابر پرزورترین زورمداران، مقاومت فلسطین، لنبان، عراق، سوریه، یمن، افغانستان و دیگر کشورها”را در دنیا تعریف کرد.
طیبی‌فر بیان کرد: امروز دانشکده‌های دنیا می‌گویند چه اتفاقی افتاده است که ما در گذشته یک تشر سر آنها می‌زدیم در لاک خود فرو می‌رفتند اما امروز بمب‌ها و موشک‌ها به سرشان می‌ریزیم و خانه‌هایشان را ویران و خود و خانواده‌هایشان را می‌کشیم، مقاومتشان بیشتر خواهد شد.
وی با بیان اینکه این زلزله سیاسی نظریه از نیل تا فرات رژیم صهیونیستی را باطل کرد، افزود: امروزکار به جایی رسیده که رژیم کودک‌کشدر دنیا دور خود دیوار بتن کشیده و با صدای بلند و با فریاد ناگفته داد می‌زند که بگذارید در چاردیواری که غصب کردم، بمانم.
جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد:این زلزله سیاسی یعنی انقلاب اسلامی همه دیدگاه‌ها و توطئه‌ها انگلیسی‌ها،آمریکایی و برخی از کشورهای اروپایی و مزدوران آنان را از بین برد. امروز بچه‌هایی که دیروز با قلوه‌سنگ علیه رژیم صهیونیست می‌جنگیدند ظرف چند روز در عملیات غزه یک‌هزار و ۱۱۱ موشک بر سر رژیم صهیونیستی فروریختند.
وی خاطرنشان کرد: دشمنان هشت سال یک جنگ بین‌المللی علیه کشور ایران راه انداختند اما بعد از آن به اجبارو بالا بردن پرچم سفیدتسلیم شدند و مزدورانی که برای بیگانگان فعالیت و بر سر این ملت بمب می‌ریختند، نابود شدند.
انقلاب اسلامی کدخدایی را از مدعیان کدخدایی دنیا گرفت
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با طرح این سؤالکسانی که با حمایت سردمداران قدرت بیش از ۲۳۰ هزار شهید از این ملت گرفتند امروز کجا هستند؟ ابراز داشت:این انقلاب اسلامی کدخدایی را از مدعیان کدخدایی دنیا گرفت،اگر یک زمان ناو آمریکایی نزدیک یک کشور می‌شد رژیم آن کشور ساقط می‌شد اما اکنون بیش از ۲۰سال است که ناوهای آمریکایی در خلیج فارس کنار گوش ما پرسه می‌زنند اما می‌بینیم که بزرگترین ناو آمریکا با ۲۲۰ متر طول در برابر قایق رزمندگان اسلام تسلیم می‌شود.
وی عنوان کرد:آمریکا می‌داند که نمی‌تواند با یک گلوله قایق ایرانیان را از بین ببرد چراکهاین قایق پشتوانه‌ای داشته که تمام مجموعه‌های وابسته به آنان را در منطقه زیر نظر داشته و با یک اشاره همه آنها را با موشک‌های نقطه‌زن می‌زند.
سه پروژه مهم آمریکا
طیبی‌فر با طرح سؤالی دیگر که امروز حرف کدخدایی که مدعی کدخدای دنیا بود چه میزان خریدار دارد، گفت: این زلزله سیاسی مراکز بزرگ آمریکا را به فکر فرو برده و در همین راستا شعار جهانی‌سازی را در شورای امنیت ملی آمریکا مطرح کردند و با این ادعا که دنیا یک دهکده است و دهکده بدون کدخدا نمی‌تواند باشد و کدخدای دنیا هم ما هستیم و برای اجرای این کار سه پروژه را در شورای امنیت ملی آمریکا دنبال کردند.
وی با بیان اینکه طرح عقاید یکسان نخستین پروژه‌ای بوده که آمریکایی‌ها مطرح کردند، افزود:با تمام وجود مبارزه با اسلام را شروع کردند چراکه معتقدند اندیشه‌های اسلام با اندیشه‌های غربی نمی‌خواند و سازگار نیست.
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با یادآوری اینکه آمریکایی‌ها با اصل اسلام ناب محمدی مخالف هستند نه با شیعه و سنی، خاطرنشان کرد:ایجاد اسلام آمریکایی و انگلیسی هدف اصلی آن مزدوران بوده در این راستا وهابیت، داعش و گروه‌های تکفیری را به وجود آورده‌اند تا جائی‌کهکلینتون اذعان کرده که ما داعش را ایجاد کرده‌ایم.
وی با بیان اینکه اسلام ناب محمدی(ص) در برابر دشمنان ایستاده و دنبال وحدت است، تأکید کرد: برادران و خواهران شیعه و سنی برای جلوگیری از هرگونه نفوذ دشمن،برادری و اخوت خود را حفظ کنند.
طیبی‌فر “تغییر سبک زندگی مردم،داشتن اطلاعات یکسان و ایجاد تفرقه و اختلاف میان شیعه و سنی” را از دیگر پروژه‌های سران آمریکایی‌ها خواند و افزود: آمریکا دنبال ترویج بی‌بند و باوری بر گرفته از سبک زندگی غربی‌ها هستند و در این راستا تمام ظرفیت و رسانه‌های خود را به کار گرفته‌ و دنبال اجرای قانون ۳۰/۲۰ هستند.

شیعه و سنی متحدانه در مقابل دشمنان نظام ایستاده‌اند:

وی تنها راه نجات مسلمانان از شر دشمن را چنگ زدن به ریسمان الهی و پیروی از قرآندانست ویادآور شد: خوشبختانه بر خلاف دستبه‌بندی نژادی درآمریکا، شیعه و سنی در کشور ایران هیچ مشکلی با هم نداشته و برادرانه در کنار هم زندگی کرده و متحدانه در مقابل دشمنان نظام و اسلام ایستاده‌اند.
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی لازمه ایجاد تمدن نوین اسلامی از سیاست‌های جمهوری اسلامی را اتحاد، انسجام و همفکری شیعه و سنی دانست و گفت: شاخص عمده اتحاد مسلمین بر سر مسئله فلسطین است به طوری‌که هر گروه و کشوری برایحمایت از این ملت مظلوم و استقلال قبله اول مسلمانان کمک کند، ایران پشتیبانش است.
طیبی‌فر با بیان اینکه آمریکا و رژیم صهیونیسیتی به ملت مظلوم فلسطین ظلم کرده و به پیر و جوان رحم نمی‌کنند و آنان را به شهادت می‌رسانند، تصریح کرد:نباید زیر چتر و سایه دشمنان قرار گیریم چراکه این مزدوارن هیچ‌گاه تکیه‌گاه مسلمانان نخواهند شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین جعفرنژاد،مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی به‌ویژه ۵۱ شهید روحانی کردستان اظهار داشت: این مراسم استانی پیش‌کنگره ۴هزار شهید روحانی است که چهارم خردادماه در قم برگزار خواهد شد.
وی با اشاره بهاینکه ۴هزار و ۵۰۰ شهید روحانی تقدیم انقلاب شده است، گفت:مبلغان و عالمان دینیپیش‌قدم مقابله با دشمنان بوده و در همه صحنه‌ها حضور داشته‌اند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با بیان اینکه شهدای روحانی نسبت به جمعیت ۱۰برابر شهید تقدیم کرده‌اند تصریح کرد: اگر امروز هجمه‌ای علیه این قشر مظلوم وجود دارد، دلیلش این است که این عزیزان در همه عرصه‌ها از دفاع مقدس گرفته تا دوران اخیرکرونا حضور فعال داشته‌اند.
وی افزود: دشمنان امروزه نوک حملات خود را علیه روحانیون گرفته‌اند و همه ما نمونه آن را در حادثه اخیر مشهد مقدس دیدیم.
جعفرنژاد با ابراز اینکه روحانیون پرچمداران دین و خط‌شکن بوده‌اند، خاطرنشان کرد: هنوز ۹۳ نفر شهید روحانی مفقودالاثرند و پیکر مطهرشان پیدا نشده است.
وی با ذکر اینکه روحانیون علاوه‌بر تبلیغ دینی، ۱۲۳۰ نفر از آنان مسئولیت‌های بالای رزمی و فرماندهی قرارگاه، گردان و امدادگر و در ۲۴۸ حوزه علمیه فعالیت داشته‌اند، یادآور شد: دیدار و سرکشی به خانواده تمام شهدای روحانی، اهدای هدایا و چفیه مقام معظم رهبری به خانواده‌های معظم شهدا و جمع‌آوری آثار و کتاب شهدا از جمله اقدامات انجام‌شده در راستای برگزاری باشکوه این برنامه ارزشمند بوده است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس استان کردستان ابراز داشت: جا دارد از همکاری تمام مسئولان استانی تقدیر و تشکر کنیم و امیدواریم خداوند به‌حرمت این شهدای عزیز توفیق خدمتگزاری را به ما عطا کند.

کویستان عبدالحکیمی/ کردستان