کسب رتبه برتر کمیته امداد کردستان در زمینه اشتغال زایی نیازمندان کمیته امداد استان کردستان در جشنواره شهید رجایی به عنوان دستگاه برتر در زمینه اشتغال زایی نیازمندان معرفی شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ در آئین تجلیل از دستگاه های اجرایی برگزیده در بیست و ششمین جشنواره شهید رجایی و […]

کسب رتبه برتر کمیته امداد کردستان در زمینه اشتغال زایی نیازمندان


کمیته امداد استان کردستان در جشنواره شهید رجایی به عنوان دستگاه برتر در زمینه اشتغال زایی نیازمندان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ در آئین تجلیل از دستگاه های اجرایی برگزیده در بیست و ششمین جشنواره شهید رجایی و در محل استانداری ، کمیته امداد استان کردستان به عنوان دستگاه برتر در زمینه اشتغال زایی و کمک به خودکفایی و استقلال اقتصادی خانواده های تحت حمایت معرفی شد.

در این جشنواره که با حضورمسئولان استانی و مدیران دستگاه های اجرایی به صورت سالیانه برگزار می شود ، دستگاه های برتر در زمینه خدمت رسانی معرفی و از آنها تجلیل می شود.

کمیته امداد استان کردستان در سال ۱۴۰۱ در زمینه کمک به اشتغال زایی نیازمندان، ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت کرد که با این مبلغ تسهیلات ۱۱ هزار و ۷۰۰ شغل برای مددجویان و نیازمندان ایجاد شد.

سال گذشته جشن اشتغال و خودکفایی سه هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان کردستان برگزار و از چرخه حمایت این نهاد خارج شدند.


کویستان عبدالحکیمی