از برگزاری نمایشگاه سیر انقلاب تا نمایشگاه آثار شهدا در نجف‌آباد مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری نجف آباد با اشاره به برگزاری ۱۳ عنوان برنامه ویژه ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی گفت شهرداری نجف آباد بر تلاش مضاعف برای بزرگداشت برنامه‌های دهه فجر و چهل‌ و چهارمین جشن پیروزی انقلاب اسلامی با […]

از برگزاری نمایشگاه سیر انقلاب تا نمایشگاه آثار شهدا در نجف‌آباد

مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری نجف آباد با اشاره به برگزاری ۱۳ عنوان برنامه ویژه ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی گفت شهرداری نجف آباد بر تلاش مضاعف برای بزرگداشت برنامه‌های دهه فجر و چهل‌ و چهارمین جشن پیروزی انقلاب اسلامی با تمام ظرفیت‌ها تاکید دارد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، علیرضا خاکسار با اشاره به اهمیت برگزاری چهل‌وچهارمین جشن پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد امروز به پشتوانه مردم، انقلاب اسلامی به چهل‌وچهارمین سالگی خود رسیده است و دشمنان نتوانسته‌اند به اهداف خود دست یابند.

وی با بیان اینکه نگاهی که معمار کبیرانقلاب اسلامی به ملت ایران و فجرآفرینانی همچون ارتش، سپاه، بسیج و نیروهای مسلح داشت موجب شد تا پایه های نظام و انقلاب اسلامی تثبیت شود، افزود انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا و مجاهدت‌های امام راحل به ثمر نشست و باید قدردان این نعمت الهی باشیم.

مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری نجف آباد با اشاره به ویژه برنامه‌های شهرداری به مناسبت چهل و چهارسالگی انقلاب اسلامی گفت جشن انقلاب روز چهارشنبه دوازدهم بهمن‌ ماه در سالن موهبت مجموعه ورزشی آزادی امیرآباد بعد از نماز مغرب و عشا برگزار شد، همچنین روز پنجشنبه ۱۳ بهمن سالن ولایت ویلاشهر نیز بعد از نماز مغرب و عشا میزبان همان جشن بود.

وی خاطرنشان کرد جشن انقلاب روز جمعه چهاردهم بهمن‌ماه در حسینیه فاطمه الزهرا(س) کمربندی شمالی همراه با نماز مغرب و عشا برگزار خواهد شد.

خاکسار با بیان اینکه جشن میلاد امام علی(ع) و عید انقلاب روز جمعه چهاردهم بهمن ماه در حسینیه میرزاخانی ها همراه با نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود، ادامه داد جشن انقلاب را روز شنبه پانزدهم بهمن‌ماه در سالن یزدان‌پاک یزدانشهر بعد از نماز مغرب و عشا و جشن میلاد امام علی(ع) و عید انقلاب را ساعت ۱۹ روز شنبه پانزدهم بهمن در سالن شهروند برگزار خواهیم کرد.

وی تاکید کرد در ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی نمایشگاه سیر انقلاب در مساجد، مدارس و مراکز فرهنگی شهر نجف آباد برگزار خواهد شد، همچنین ایستگاه‌های انقلاب از ۱۸ تا ۲۲ بهمن ماه در میادین و معابر پرتردد مناطق شهری از ساعت ۸ صبح تا ۱۵ برگزار می‌شود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری نجف آباد گفت به مناسبت فرارسیدن چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نمایشگاه عکس انقلاب در ایام دهه فجر در محل خانه تاریخی کبیرزاده (موزه تاریخ و مفاخر) از ساعت ۸ صبح تا ۱۵ برگزار می‌شود و آماده بازدید عموم علاقه‌مندان خواهد بود.

وی ادامه داد نمایشگاه آثار شهدا نیز در طول ایام دهه فجر در خانه ایثار (خانه شهیدان حجتی) برگزار می‌شود و همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۵ آماده بازدید عموم شهروندان می باشد.

خاکسار با اشاره به برگزاری نمایشگاه «برگی از تاریخ» در ایام دهه فجر، گفت این نمایشگاه در خانه تاریخی مهرپرور (موزه مردم شناسی نجف آباد) برگزار می‌شود و از ساعت ۸ صبح تا ۱۵ آماده بازدید علاقه‌مندان خواهد بود.

وی با بیان اینکه برگزاری مسابقه کتابخوانی از کتاب “آن سوی آفتاب” در فضای مجازی یکی دیگر از ویژه برنامه‌های دهه فجر امسال است افزود در این ایام پویش‌های “خاطرات دهه فجر شهرم” و “من یک فرزند انقلاب هستم” نیز در فضای مجازی برگزار می‌شود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری نجف آباد با تاکید بر تلاش مضاعف برای بزرگداشت برنامه‌های دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با تمام ظرفیت‌ افزود نباید نسبت به بزرگداشت دهه فجر بی‌تفاوت باشیم، بلکه باید در سالگرد پیروزی انقلاب با آرمان‌های انقلاب و امام و شهدا تجدید پیمان کرده و پیروزی انقلاب را به صورت شایسته گرامی بداریم.