معاون امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: مناطق ویژه اقتصادی بعنوان یکی از پیشران‌های اقتصادی در چهارسوی شرق، غرب، شمال و جنوب استان ایجاد می‌شود. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری، امیررضا نقش، صبح امروز و در حاشیه برگزاری جلسه پیگیری منطقه ویژه اقتصادی […]

معاون امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: مناطق ویژه اقتصادی بعنوان یکی از پیشران‌های اقتصادی در چهارسوی شرق، غرب، شمال و جنوب استان ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری، امیررضا نقش، صبح امروز و در حاشیه برگزاری جلسه پیگیری منطقه ویژه اقتصادی شرق در استانداری اصفهان گفت: مناطق ویژه اقتصادی مزیت‌های خوبی برای سرمایه‌گذاران دارند و آن ها می‌توانند از مُشوق‌های این مناطق به ویژه در زمینه صادرات استفاده کنند.

معاون امور اقتصادی استانداری اصفهان اظهار داشت: باید زیرساخت لازم در این مناطق فراهم و زمین هم واگذار شود تا سرمایه‌گذاران بتوانند مانند یک شهرک صنعتی، سرمایه‌گذاری و از مزایای منطقه ویژه استفاده کنند.

وی افزود: مرحله نخست منطقه ویژه اقتصادی شرق اصفهان در یک‌ هزار و ۶۰۰ هکتار اجرایی خواهد شد و در ایجاد اشتغال و رفع مشکلات معیشتی مردم این منطقه بسیار موثر خواهد بود