رئیس مجلس نمایندگان آمریکا امروز در ایروان با محکوم کردن حمله آذربایجان به حاکمیت و مرزهای ارمنستان، تاکید کرد که واشنگتن نگران نفوذ روسیه و امنیت ارمنستان است و آماده کمک به این کشور است، ولی انتخاب با خود مقامات ایروان است. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران،به نقل از خبرگزاری تسنیم،”نانسی پلوسی”، رئیس مجلس […]

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا امروز در ایروان با محکوم کردن حمله آذربایجان به حاکمیت و مرزهای ارمنستان، تاکید کرد که واشنگتن نگران نفوذ روسیه و امنیت ارمنستان است و آماده کمک به این کشور است، ولی انتخاب با خود مقامات ایروان است.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران،به نقل از خبرگزاری تسنیم،”نانسی پلوسی”، رئیس مجلس نمایندگان کنگره آمریکا امروز، یکشنبه، در یک کنفرانس مطبوعاتی در ایروان در پاسخ به این سئوال که آیا ایالات متحده انتظار دارد ارمنستان از پیمان امنیت جمعی و منطقه نفوذ روسیه خارج شود و در این صورت آمادگی دارد امنیت این کشور را تضمین کند، گفت: «ایالات متحده بشدت نگران امنیت ارمنستان است و تمایل دارد در این زمینه به مقامات ایروان کمک کند.»

پلوسی افزود: “دموکراسی، حاکمیت و تمامیت ارضی ارمنستان برای ما بسیار اهمیت دارد. دقیقاً ما در اینجا هستیم تا کمک‌های عملی خود را ارائه دهیم، ولی انتخاب با خود مقامات ایروان است. ما اینجا هستیم تا آمادگی خود را اعلام کنیم.”