سرویس‌دهی اتوبوس‌های گردشگری از امروز تا ۱۳ فروردین مسئول کمیته حمل‌ونقل و ترافیک ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: اتوبوس‌های گردشگری از ۲۶ اسفندماه سال جاری تا ۱۳ فروردین سال آینده آماده خدمت‌رسانی به شهروندان و مسافران نوروزی است. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران و به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، […]

مسئول کمیته حمل‌ونقل و ترافیک ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: اتوبوس‌های گردشگری از ۲۶ اسفندماه سال جاری تا ۱۳ فروردین سال آینده آماده خدمت‌رسانی به شهروندان و مسافران نوروزی است.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران و به نقل از اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان، حمید آقایی با اشاره به افزایش حجم ترافیک شهر در روزهای پایانی سال و ایام نوروز اظهار کرد: کمیته حمل‌ونقل و ترافیک ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان اقداماتی را در راستای کاهش ترافیک و تسهیل دسترسی مسافران به مقاصد گردشگری شهر انجام داده که خط‌کشی معابر و بزرگراه‌ها، ایمن‌سازی معابر با نصب تابلوها و علائم و تابلوی راهنمای مسیر برای هدایت مسافران به مراکز گردشگری و اصلاحات هندسی باهدف روان‌سازی تردد در شهر از جمله این اقدامات است.

مسئول کمیته حمل‌ونقل و ترافیک ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان افزود: اتوبوس‌های گردشگری که از چهار ماه پیش در شهر اصفهان راه‌اندازی شده است و روزهای جمعه از ساعت ۹:۰۰ تا ۲۱:۰۰ به شهروندان خدمت‌رسانی می‌کند، در نوروز نیز از ۲۶ اسفند تا ۱۳ فروردین هر روز به مسافران و شهروندان سرویس‌دهی می‌کند.

وی با اشاره به استقبال چشمگیر مسافران نوروزی از میدان امام خمینی (ره) در ایام نوروز و افزایش جمعیت در این محدوده از شهر، تأکید کرد: از شهروندان اصفهان درخواست می‌کنم که در ایام نوروز سفر کمتری به این محدوده داشته باشند و یا در زمان پیک ترافیک وارد این محدوده نشوند