حضرت آیت الله نوری همدانی در دیدار رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مردم از ما گلایه مند هستند که چرا مشکلات را به مسئولان انتقال نمی دهیم اما مردم باید بدانند که از مشکلات آنها آگاهیم و آن را بیان می کنیم ولی متاسفانه انعکاس داده نمی شود. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، […]

حضرت آیت الله نوری همدانی در دیدار رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مردم از ما گلایه مند هستند که چرا مشکلات را به مسئولان انتقال نمی دهیم اما مردم باید بدانند که از مشکلات آنها آگاهیم و آن را بیان می کنیم ولی متاسفانه انعکاس داده نمی شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، حضرت آیت الله نوری همدانی اظهار داشت: متاسفانه مردم به لحاظ قدرت خرید دیگر آن توان سابق را ندارند. بیکاری، گرانی کم ارزشی پول ملی این ها اموری هستند که باعث ناراحتی مردم شده است و باید مسئولین امر برای حل این مشکلات و رفع این کمبودها تمام توان و سعی خود را به کار بگیرند.

وی تاکید کرد: متاسفانه پول ملی ما کم ارزش شده و قدرت خرید مردم هم کم است، مردم از ما نتظار دارند که مشکلات و نارسایی ها را به گوش مسئولین برسانیم. امیر مومنان (علیه السلام) به مالک اشتر فرمودند:« اللهَ اللهَ فِی الطَّبَقَهِ السُّفْلَى مِنَ الَّذِینَ لاَ حِیلَهَ» باید توجه داشته باشید بیت المال برای مردم است نباید هیچگونه تبعیضی وجود داشته باید تفاوت ها از بین برود و شاهد رفاه و گشایش اقتصادی و ارزانی در سر سفره های مردم باشیم. متاسفانه چیزی از گرانی و مشکلات مردم کم نشده است. در این چند سال چیزی ارزان نشده است، باید با همت مضاعف و برنامه ریزی دقیق مشکلات اقتصادی را حل نمود.