ز گهواره تا گور دانش بجوی ✅آنچه از بهترین دوران طول عمر خود بیاد میآورم در مورد معلمین و الگوهای ما در سنین کودکی چیزی جز بزرگی ، خضوع ، ایثار و فداکاری نبوده. ✅قشر معلم و فرهنگیان عزیز به راستی پایه گذاران و آینده سازان هر مملکت و نظامی هستند چرا که انتقال دهنده […]

ز گهواره تا گور دانش بجوی

✅آنچه از بهترین دوران طول عمر خود بیاد میآورم در مورد معلمین و الگوهای ما در سنین کودکی چیزی جز بزرگی ، خضوع ، ایثار و فداکاری نبوده.

✅قشر معلم و فرهنگیان عزیز به راستی پایه گذاران و آینده سازان هر مملکت و نظامی هستند چرا که انتقال دهنده رسالت بزرگ پرورش و آموزش فکری به نسل و آیندگان پس از خود خواهند بود .

✅این روزها دورهمی و گردهمی های دوستان هم مدرسه ای در مدرسه شاهد یادآور بهترین دوران طول عمر که مسیر زندگی تا به الان و ادامه راه را برایمان روشن و هموار ساخته چیزی جز خوبی بزرگ منشی ، ایثار ، فداکاری و از خودگذشتگی از معلمان و مدیران دلسوز مدرسه های خود بر زبان نمیآوریم.

✅اما این روزها شاهد مطالبه بحق فرهنگیان عزیز و گرانقدر در خصوص رتبه بندی معلمان که بحمدالله با عزم جدی مجلس و دولت انقلابی پس از سالیان سال به تصویب رسید و تاحدود زیادی دغدغه این عزیزان را پس از اجرا برطرف خواهد ساخت جای تقدیر و تشکر دارد.

اما آنچه این روزها نیاز مبرم امت اسلامی ست ، انسجام و همان رویکرد جهادگرانه همیشگی جامعه معزز فرهنگیان ، اساتید و بزرگواران در این زمان است و انتظار میرود همه آحاد ملت شریف و انقلابی جمهوری اسلامی مصداق

آیه شریفه سوره هود آیه ۱۱ : إِلَّا الَّذِینَ صَبرَُواْ وَ عَمِلُواْ الصَّالِحَاتِ أُوْلَئکَ لَهُم مَّغْفِرَهٌ وَ أَجْرٌ کَبِیر ( مگر آن کسانى که صبر کردند در بلاها و عمل کردند نیکیها را، آن گروه از براى ایشان آمرزش و مژده بزرگ است )

را نصب العین قرار دهیم تا به فضل و عنایت خداوند متعال با رهبری حکیمانه امام خامنه ای مدظله العالی و دولت تازه نفس انقلابی موانع و چالش های اقتصاد کلان هم کم کم مرتفع و خدایی ناکرده در این بین قداست و بزرگی شغل شریف معلمی که با هیچ متاع دنیوی قابل قیاس نیست از سوی دشمنان قسم خورده مورد تهاجم قرار نگیرد.

خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار

نویسنده: وحید شعبان نژادیان