احیای معجزه آسای مرد ۷۰ ساله در دهاقان مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهاقان گفت: خبر احیای معجزه آسای یک مرد ۷۰ ساله در شهرستان دهاقان، جان تازه‌ای به مردم این شهر بخشید. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، حجت‌الله تنهایی اظهار کرد: پس از تماس با اورژانس ۱۱۵، تیم‌های اورژانس پایگاه علی آباد […]

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهاقان گفت: خبر احیای معجزه آسای یک مرد ۷۰ ساله در شهرستان دهاقان، جان تازه‌ای به مردم این شهر بخشید.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، حجت‌الله تنهایی اظهار کرد: پس از تماس با اورژانس ۱۱۵، تیم‌های اورژانس پایگاه علی آباد به یاری بیماری که دچار ایست قلبی تنفسی شده بود، شتافتند.

وی افزود: تلاش بی‌وقفه مجتبی رحمانی و امین بودات در تیم فداکار اورژانس، معجزه آفرید و پس از حدود ۱۰ دقیقه ماساژ قلبی، مانیتورینگ، تزریق دارو و مدیریت راه هوایی، بیمار به زندگی بازگشت.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهاقان عنوان کرد: حال عمومی بیمار پس از انتقال به بیمارستان امیرالمومنین شهرضا، رضایت‌بخش گزارش شده است.

تنهایی خاطرنشان کرد: این اتفاق بار دیگر فداکاری و از خودگذشتگی کادر درمان، اورژانس ۱۱۵ و بیمارستان شهدای دهاقان را به اثبات رساند و یادآور شد که وجود این عزیزان، یک موهبت بزرگ برای سلامت مردم شهرستان دهاقان است.