راهپیمایی قدس، روز نمایش قدرت انسانی منظومه فکری مقاومت کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به تبدیل گفتمان انقلاب اسلامی به منظومه فکری مقاومت، گفت: روزجهانی قدس خروش بین‌المللی از طرف این منظومه فکری مقاومت قدرت انسانی خودرا نشان می‌دهد. سید رضا حجازی در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری شهید یاران، با بیان اینکه […]

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به تبدیل گفتمان انقلاب اسلامی به منظومه فکری مقاومت، گفت: روزجهانی قدس خروش بین‌المللی از طرف این منظومه فکری مقاومت قدرت انسانی خودرا نشان می‌دهد.

سید رضا حجازی در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری شهید یاران، با بیان اینکه گفتمان انقلاب اسلامی استکبارستیزی و تقابل با نام سلطه در ابعاد جهانی آن است اظهار کرد: این گفتمان امروز پس از تشکیل و گسترش محور مقاومت به منظومه فکری مقاومت تبدیل شده است.

وی افزود: امروز بعد از ۴۵ سال حرکت هدفمند انقلاب اسلامی باهدف ایجاد تمدن نوین اسلامی شاهد قدرت جهان اسلام هستیم که در وسعت جهانی آن بین امت اسلامی و حرکت بیداری اسلامی امروز تبدیل به یک قدرت بلامنازع و مردمی شده است.

حجازی تأکید کرد: در روز جهانی قدس این خروش بین‌المللی از طرف این منظومه فکری مقاومت قدرت انسانی خود را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به حرکت تروریستی رژیم غاصب صهیونیستی در حمله به ساختمان کنسولگری ایران در کشور سوریه گفت: این اقدام تروریستی و شهادت بیش از ۷ نفر از سرداران و مستشاران مدافع حرم از جمله سرلشکر شهید زاهدی و حاج رحیمی نشان از استیصال و شکست این رژیم دارد که در مقابل عملیات طوفان الاقصی چاره‌ای جزء شکست و عقب‌نشینی نخواهد داشت.

تحلیلگر سیاسی اضافه کرد: این ملت‌های اسلامی هستند که نابودی زودتر از موعد این رژیم جعلی را رقم خواهند زد

وی در پایان تأکید کرد: ملت انقلابی ایران اسلامی و دیگر ملت‌های آزاده انتظار انتقام سخت از این رژیم کودک‌کش و نسل کش را دارد؛ ولی عجله‌ای در اجرا ندارد؛ چون زمان و مکان و شیوه انتقام در دست محور مقاومت است و اهداف راهبردی ثابت و متحرک این رژیم جنایت‌کار در سطح دریا و زمین موقعیت خوبی را برای سربازان و مدافعان ایجاد خواهد کرد که درسی فراموش‌نشدنی به این رژیم و عوامل منطقه‌ای آن خواهد داد.