رفع موانع پیش روی تولید با نهضت دوشنبه های تولید در کردستان مدیرکل صنعت،معدن و تجارت کردستان گفت:نهضت دوشنبه های تولید تاکنون توانسته موانع و مشکلات پیش روی تولید در استان را به صورت چشم گیری رفع کند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛بختیار خلیقی در دویست و دهمین جلسه کارگروه تسهیل […]

رفع موانع پیش روی تولید با نهضت دوشنبه های تولید در کردستان

مدیرکل صنعت،معدن و تجارت کردستان گفت:نهضت دوشنبه های تولید تاکنون توانسته موانع و مشکلات پیش روی تولید در استان را به صورت چشم گیری رفع کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛بختیار خلیقی در دویست و دهمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید کردستان که مختص به شهرستان سقز برگزار شد، گفت:از مجموع برگزاری ۲۰۹ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان کردستان هزار و  ۸۶۴ پرونده در قالب سه هزار و  ۲۹۹ مصوبه رسیدگی شده که تاکنون بیش از ۶۹ درصد این مصوبات اجرایی شده و مابقی به دلیل پیچیده بودن فرایند رسیدگی در دست پیگیری است.
بختیار خلیقی اظهار داشت: بیشترین مصوبات أخذ شده و انجام شده در کارگروه تسهیل مربوط به مسائل بانکی واحدهای تولیدی،خدماتی، کشاورزی و گردشگری است.
وی افزود:با اجرایی شده دو هزار و ۲۷۶ مصوبه در تعداد جلسات ذکر شده تاکنون تعداد۲۱ هزار و ۹۶۸
 نفر اشتغال تثبیت شده که با اجرای کامل مصوبات این رقم به بیست و سه هزار و ۸۹۰ نفر افزایش خواهد یافت.
مدیر کل صنعت،معدن و تجارت کردستان بیان کرد:موضوعات طرح توسعه شهرک ها و نواحی صنعتی بیجار و سقز، تکمیل زیرساختهای شهرک ها و نواحی صنعتی سقز،رسیدگی و أخذ مصوبه برای ۱۶ واحد تولیدی مشکل دار استان کردستان و امهال تسهیلات بانکی چند واحد تولیدی، صنعتی و کشاورزی از مهمترین موضوعات مطرح شده در دویست و دهمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان کردستان بود.