نوجوانان و جوانان سرمایه‌های ارزشمند ما به شمار می‌روند حجت‌الاسلام «پورذهبی» گفت: نوجوانان و جوانان سرمایه‌های ارزشمند ما به شمار می‌روند لذا همه ما باید به پویایی مکان‌های فرهنگی و هنری که در واقع محل پرورش این قشر به شمار می‌روند، کمک کنیم. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ حجت الاسلام «عبدالرضا […]

نوجوانان و جوانان سرمایه‌های ارزشمند ما به شمار می‌روند

حجت‌الاسلام «پورذهبی» گفت: نوجوانان و جوانان سرمایه‌های ارزشمند ما به شمار می‌روند لذا همه ما باید به پویایی مکان‌های فرهنگی و هنری که در واقع محل پرورش این قشر به شمار می‌روند، کمک کنیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ حجت الاسلام «عبدالرضا پورذهبی» نماینده ولی فقیه در کردستان دیروز یکشنبه مورخه ۱۳ شهریور در بازدید از مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سنندج اظهار داشت: نوجوانان و جوانان سرمایه‌های ارزشمند ما به شمار می روند لذا همه ما باید به پویایی مکان‌های فرهنگی و هنری که در واقع محل پرورش این قشر به شمار می روند، کمک کنیم.

وی بر گسترش زمینه‌های شکوفایی استعدادها و ظرفیت‌های آینده سازان این مرز و بوم تاکید کرد و گفت: باید تلاش کنیم نقاط قوت را برجسته کرده و کمبودها را در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رفع کنیم.

نماینده ولی فقیه در کردستان تصریح کرد: برگزاری کلاس‌های مختلف کتابخوانی، قصه نویسی و قصه گویی و تئاتر، نقاشی، طراحی و سایر کلاس‌های ادبی در مراکز کانون برای کودکان و نوجوانان می تواند زمینه ساز شکوفایی استعدادها و ظرفیت‌های آینده سازان کشور باشد چرا که پویایی یک نوجوان در ایام نوجوانی در کانون پرورش فکری شکل می گیرد.

حجت‌الاسلام «پورذهبی» همچنین عنوان ساخت: به عنوان سازمانی تاثیرگذار در بخش فرهنگ و بخش کودک و نوجوان ، باید توجه بیشتری به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شود و ما نیز در راستای حل مشکلات کانون تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.

در این بازدید که سرپرست کانون و کارشناسان کانون استان حجت‌الاسلام «پورذهبی» را همراهی می کردند حمیدرضا گوهری سرپرست کانون استان گزارشی از فعالیت های کانون ارائه داد و گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با ۲۱ مرکز ثابت و چهار کتابخانه سیار روستایی با محوریت کتاب و کتابخوانی به صورت حضوری و مجازی به کودکان و نوجوانان خدمات فرهنگی ارائه‌ می‌کند.

وی یادآور شد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از توانمندی و ظرفیت‌های خوبی برخوردار بوده که لازم است این توانمندی‌ها و ظرفیت‌ها مورد توجه ویژه قرار گیرد.

گوهری اضافه کرد: بیش از ۵ هزار کودک و نوجوان دختر و پسر عضو مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان هستند و ۱۸۰ هزار ۸۱۴ جلد کتاب در مراکز ثابت و سیار وجود دارد.

گفتنی است حجت الاسلام «عبدالرضا پورذهبی» نماینده ولی فقیه در کردستان در این روز از بخش های مختلف ادارای اداره کل کانون استان کردستان و کانون زبان ایران در سنندج نیز بازدید کرد و در کارگاه نجوم مرکز شماره ۲ کانون سنندج حضور پیدا کرد.

کویستان عبدالحکیمی/کردستان