فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران به کسانی که قصد شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی را دارند توصیه کرد با مراجعه به دفاتر پلیس +۱۰ برگ گذر ویژه اربعین حسینی را درخواست کنند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار “حسین اشتری” در حاشیه یادواره شهدای انتظامی […]

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران به کسانی که قصد شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی را دارند توصیه کرد با مراجعه به دفاتر پلیس +۱۰ برگ گذر ویژه اربعین حسینی را درخواست کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار “حسین اشتری” در حاشیه یادواره شهدای انتظامی شهرستان خمینی شهر در جمع خبرنگاران گفت: بحمد الله تمامی مرزهای کشور به ویژه مرزهای ایران و عراق از امنیت کامل و مطلوبی برخوردارند و تردد زائران اربعین حسینی نیز به خوبی در پایانه های مرزی در حال انجام است.

وی با بیان اینکه امسال تعداد گیت های بازرسی در پایانه های مرزی ایران و عراق افزایش یافته گفت: همکاران من هم برای تامین امنیت زائران در پایانه ها مستقر شدند و علاوه بر این در تمامی مسیرهای تردد زائران در داخل کشور نیز آماده خدمت رسانی به این عزیزان هستند.

فرمانده کل انتظامی کشور به تراکم حضور مردم در دفاتر پلیس+ ۱۰ طی روزهای اخیر اشاره کرد و اظهار داشت: برای اینکه رسیدگی به درخواست صدور و تمدید گذرنامه سرعت بیشتری پیدا کند تمهیدات ویژه ای اتخاذ شده و در این خصوص همکاران من هم بعد از ساعت وقت اداری حتی تا پاسی از شب حضور دارند و در ادارات گذرنامه هم بیشتر از دفاتر پلیس +۱۰ حضور دارند .

سردار اشتری خاطر نشان کرد: به مردم اطمینان می دهم که هیچ مشکلی در این ارتباط وجود ندارد و ان شاء الله با اقدامات خوبی که صورت گرفته تا یکی، دو روز آینده شاهد کاهش تراکم جمعیت در دفاتر پلیس+۱۰ خواهیم بود.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران یک توصیه ویژه به زائران اربعین حسینی کرد و گفت: از کسانی که قصد شرکت در راهپیمایی اربعین را دارند می خواهم با توجه به اینکه فرآیند صدور و تحویل گذرنامه کمی زمان بر است هنگام مراجعه به دفتر پلیس+۱۰ صدور برگ موقت گذر ویژه اربعین که مدت اعتبار آن هم یک ماه است را درخواست کنند و در کمترین زمان ممکن آن را دریافت کرده و در این سفر معنوی شرکت نمایند.