فرماندار شهرستان شادگان گفت: ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس امسال بهتر و باشکوه‌تر از سال‌های گذشته در شهرستان شادگان برگزار می‌شود. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران،به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،جمال صالح زاده گفت: دفاع مقدس دورانی سرشار از حماسه و عرصه‌ای برای نمایش اوج ایثار واز خودگذشتگی بود که جانبازان و ایثارگران ستارگان […]

فرماندار شهرستان شادگان گفت: ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس امسال بهتر و باشکوه‌تر از سال‌های گذشته در شهرستان شادگان برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران،به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،جمال صالح زاده گفت: دفاع مقدس دورانی سرشار از حماسه و عرصه‌ای برای نمایش اوج ایثار واز خودگذشتگی بود که جانبازان و ایثارگران ستارگان و حماسه آفرینان این دوران پرافتخار هستند.

او می گوید: اجرای برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شادگان نیازمند مشارکت و همکاری کلیه دستگاه‌های اجرایی با دبیرخانه برگزاری برنامه‌های گرامیداشت است و ضروری است کلیه دستگاه‌ها در این امر خطیر فعالانه مشارکت کنند.

فرماندار شادگان بر اجرای هرچه باشکوه‌تر برنامه‌های این هفته تأکید کرد و گفت: از دستگاه‌های دولتی و اجرایی شهرستان شادگان تقاضا داریم تا با تمام امکانات در راستای هرچه باشکوه‌تر اجرا شدن برنامه‌های «هفته دفاع مقدس» حضور گسترده داشته باشند.

به گفته او مردم با ایستادگی، صبوری و مقاومت به پیروزی رسیدند و اینکه اکنون کشور بیمه و در امنیت کامل بوده، به برکت جانفشانی‌های دوران دفاع مقدس است.