شرکت گاز استان اصفهان، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های توزیع کننده گاز طبیعی سال گذشته به ۱۱۲ شهر و ۱۰۶۷ روستا خدمات گازرسانی ارائه کرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران،به نقل از روابط عمومی شرکت گاز اصفهان،سرپرست شرکت گاز استان اصفهان، با اشاره به اینکه در حال حاضر حدود یک میلیون […]

شرکت گاز استان اصفهان، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های توزیع کننده گاز طبیعی سال گذشته به ۱۱۲ شهر و ۱۰۶۷ روستا خدمات گازرسانی ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران،به نقل از روابط عمومی شرکت گاز اصفهان،سرپرست شرکت گاز استان اصفهان، با اشاره به اینکه در حال حاضر حدود یک میلیون و ۹۶۶ هزار و ۵۰۰ مشترک گاز طبیعی در سطح استان وجود دارد، گفت: هم اکنون ۹۹٫۵ درصد جمعیت استان اصفهان شامل؛ ۱۱۲ شهر و ۱۰۶۷ روستا از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.

ابوالقاسم عسکری، گفت: در سالی که گذشت گاز طبیعی در بخش نیروگاهی، صنایع، خانگی، تجاری و بخش های عمومی نظیر؛ اماکن مذهبی، آموزشی، فرهنگی، تاسیسات دولتی و…سطح استان توزیع و به مصرف رسید.

سرپرست شرکت گاز استان اصفهان، بیان داشت: خوشبختانه در سال گذشته به رغم سرمای شدید و زود هنگام و همچنین افزایش تعداد مشترکین گاز، مصرف گاز نسبت به سال های قبل افزایش یافت اما با یاری خداوند متعال و همراهی مردم شریف استان، گاز طبیعی در تمامی بخش ها به صورت مستمر و ایمن تامین گردید.