دکتر عبدالسلام کریمی مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیتهای دینی با آقای ارسلان ازهاری رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان دیدار کرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ ارسلان ازهاری رئیس سازمان مدیریت برنامه ریزی استان کردستان با دکتر عبدالسلام کریمی پیش از ظهر امروز شنبه، در سازمان […]

دکتر عبدالسلام کریمی مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیتهای دینی با آقای ارسلان ازهاری رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ ارسلان ازهاری رئیس سازمان مدیریت برنامه ریزی استان کردستان با دکتر عبدالسلام کریمی پیش از ظهر امروز شنبه، در سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان دیدار و گفت گو کردند.

ازهاری استفاده از نیروهای اهل سنت در پست های کشوری را از اقدامات خوب دولت سیزدهم دانست و ابراز امیدواری کرد: با وجود فردی دانشگاهی و حوزه ای در این مسئولیت میتوان شاهد خبرهای خوبی در آینده باشیم.

ماموستا عبدالسلام کریمی گفت: استفاده از نیروهای بومی و دلسوز در استان میتواند راه رشد و گسترش استان را هموار سازد و متذکر شد ایشان در جلساتی که با وزرا دولت داشته بر استفاده از نیروهای متخصص اهل سنت در مدیریتهای کشوری تاکید داشته و خواهان استفاده از آنها در پستهای مختلف شده است.

ایشان با اشاره به دیدار فراکسیون اهل سنت با دکتر رئیسی بیان کردند: بحثها و نظرات و پیشنهادهای قابل توجه ای در این دیدار به آقای رئیس جمهور داده شده، و ایشان هم به درستی به حرفهای این عزیزان توجه کرده و قول مساعد جهت حل مشکلات مناطق اهل سنت داده شد که در آینده جهت بررسی وپیگیری مصوبات جلسات بیشتری خواهیم داشت.

کویستان عبدالحکیمی/کردستان